3. Este publicitatea neconventionala solutia problemelor de comunicare?
DA = pentru ca rezolva problema ajungerii rapide si eficiente a mesajelor publicitare direct la publicul tinta pe care il alegem dupa: locul unde munceste, locul unde se plimba, locul unde face cumparaturile, locul pe unde trece, locul unde sta, plaja unde sta relaxat la soare, la spectacolele sau meciurile la care merge, targurile si expozitiile unde viziteaza sau expune etc.
DA = pentru ca pot, nu doar sa afisez ceva, ci sa personalizez inclusiv purtatorii "ghiozdanelor" paralelipipedice de 60x40x20 cm, in afara de afisul publicitar tinut exact la nivelul ochilor, cu tricouri si sepci marcate cu sigla companiei
DA = pentru ca pot sa aflu reactiile potentialilor clienti direct din strada, metrou, concert, targ, expozitie, pe plaja, exact de le oamenii mei purtatori de mesaj publicitar, care ar putea sa interactioneze, inmanandu-le si bilete de tombola sau orice altceva...
DA = pentru ca practic pot sa am publicul tinta la picioare DA = pentru ca noi Media AD Matters ne gandim permanent cum sa rezolvam problemele clientilor si nu oricum, ci eficient.