Branding pentru agentii de publicitate
Provocarea: branding pentru agentii de publicitate
Solutia: Fiecare dintre noi antreprenorii ne cautam identitatea optima pentru serviciile sau produsele pe care le oferim, insa nu identitatea unei firme este singura problema, ci solutiile de diferentiere, unicitatea si valoarea adaugata pe care le putem realiza la propriu si, mai ales, pastra pe tot parcursul existentei sau devenirii unui brand.
De fapt asta ar trebui sa astepte companiile de la agentiile de publicitate, nu doar grafica logo-urilor si se intreaba:
Cum se face diferentierea?
Cum se creeaza valoarea adaugata?
Cum se face fidelizarea clientilor?
Oricare strategii de brand trebuie sa rezolve intai aceste intrebari inainte de a hotara orice design de logo si, cu atat mai mult, de aici rezulta, de fapt, maiestria unei agentii e publicitate sau de branding.
- Branding pentru agentii de publicitate Make-UP
- Branding pentru agentii de publicitate Publimedia Business
NOTA:
Specialistii in branding vad mai departe decat grafica unui logo si stim cu totii ca strategiile de brand nu au valoare, daca nu sunt puse in opera prin tactici de brand adecvate.
In acest sens am lansat o serie de cursuri de creativitate in marketing, in urma carora antreperenorii sa deprinda cu usurinta identificarea strategiilor creative si surselor de valoare adaugata autentica de care sa se foloseasca pe parcursul devenirii ca brand.
Daca ne vom limita la conceptii de grafica logo-urilor si atat, practic vom fi ca majoritatea, nicidecum calul care termina cursa cu un cap inaintea celorlalti.