Branding pentru agentii de publicitate Make-UP
Provocarea: un design de logo pentru o agentie de publicitate fara istorie, care sa devina un brand autentic - MakeUp Advertising
Solutia: proprietara acestei agentii de publicitate este o "Violeta" si atunci care sa fie culoarea brandului ei?
Proprietara acestei agentii de publicitate este "o EA", deci buzele si rujul se potrivesc?
Prin urmare, un branding sau sa incepem cu un logo pentru o agentie de publicitate trebuie sa reflecte personalitatea exclusivista a categoriei de afaceri, sa fie intotdeauna rafinat, curtenitor si misterios si de aceea am ales, pentru realizarea design-ului logo-ului, combinatia culorilor gri inchis si mov, cu o forma care sa starneasca respectul si curiozitatea.
Chiar daca este o agentie de publicitate din provincie, credem ca deja s-au facut remarcati prin aceasta grafica de logo...
Totul a fost realizat din suflet si le dorim MULTA BAFTA!
* NOTA: pentru mai multe detalii despre ceea ce ceeaza specialistii in branding in spatele marcilor de succes sau cum se face un naming si un copywriting de calitate, impreuna cu o strategie de comunicare de marketing ca la carte, puteti afla numai daca va abonati la newsletter sau la RSS feed-ul atasat acestei platforme de comunicare de marketing.