Realizarea strategiilor de PR
Cand cerem clientilor, care spun ca au mai facut campanii de relatii publice, caietele de presa, cel mai des avem mari surprize. Foarte putine companii inteleg utilitatea si valoarea unui caiet de presa sau Press KIT, cum se mai spune. Dar observam ca multi au inceput sa aiba macar un manual de identitate, ceea ce este un inceput bun.
Deoarece cultura organizationala in Romania este, daca nu la pamant, macar pe undeva pe la "adancimea de inghet", nu ne mai mira ca managerii celor mai multe companii romanesti au probleme care conduc chiar la mari crize in organizatie sau intre organizatie si clienti sau furnizori.
Dar cum nimeni nu se naste intelept, am hotarat sa aratam cat de mult se poate castiga din actiuni si campanii de relatii publice, respectiv din comunicarea prin evenimente.
Realizarea strategiilor de pr nu presupune sa vorbesti doar frumos despre cate campanii de PR ai facut, ci sa poti spune cat de frumos s-a vorbit despre tine in urma acestora.
Confucius spunea:
"Nu trebuie sa fii trist ca n-ai fost remarcat, ci sa fii trist doar ca nu ai facut nimic remarcabil."
Dar cum putem noi face prin tehnici de PR si strategii sa devenim la propriu remarcabili?
Aici este raspunsul.
Presupunand ca oricine poate cumpara 3, 4 sau mai multe carti despre PR, nu ne-am propus sa teoretizam relatiile publice, dar putem in schimb sa facem cateva studii de caz. Si pentru aceasta credem ca merita sa discutam despre:
Cum se lanseaza un restaurant de lux? Sau
Cum se organizeaza un eveniment urias pe banii altora?
Cat conteaza diplomatia in PR?
Cum se relanseaza un post de radio "furand" intreaga simpatie a clientilor si ascultatorilor?
- Cum se lanseaza un restaurant de lux
- Cum se organizeaza evenimente mari pe banii altora?
- Cum se relanseaza un post de radio?
Evident ca veti dori sa stiti:
Cum se salveaza un stoc de marfa de la expirare?
Cum se creaza advertoriale?
Cum se loializeaza clientii prin PR?
Cum se iese din criza elegant?
Cum sa ma vada clientii ca expert?
Cum sa lansezi un showroom in mod inedit?
Cum se organizeaza evenimente de impact?
Cum se face un PR neconventional?
...dar nu credeti ca despre acesti cum sa si despre multe altele, si mai interesante, am putea vorbi mai bine la o cafea?
Faceti-va cadou cateva ore pentru o intalnire cu experienta si pasiunea pentru PR. Noi vom impartasi cu mare placere cat mai multe experiente inedite.