Optimum communication
Optimum Communication

Realizarea strategiilor de PR

Cand cerem clientilor, care spun ca au mai facut campanii de relatii publice, caietele de presa, cel mai des avem mari surprize. Foarte putine companii inteleg utilitatea si valoarea unui caiet de presa sau Press KIT, cum se mai spune. Dar observam ca multi au inceput sa aiba macar un manual de identitate, ceea ce este un inceput bun.

Deoarece cultura organizationala in Romania este, daca nu la pamant, macar pe undeva pe la "adancimea de inghet", nu ne mai mira ca managerii celor mai multe companii romanesti au probleme care conduc chiar la mari crize in organizatie sau intre organizatie si clienti sau furnizori.

Dar cum nimeni nu se naste intelept, am hotarat sa aratam cat de mult se poate castiga din actiuni si campanii de relatii publice, respectiv din comunicarea prin evenimente.

Realizarea strategiilor de pr nu presupune sa vorbesti doar frumos despre cate campanii de PR ai facut, ci sa poti spune cat de frumos s-a vorbit despre tine in urma acestora.

Confucius spunea:

"Nu trebuie sa fii trist ca n-ai fost remarcat, ci sa fii trist doar ca nu ai facut nimic remarcabil."

Dar cum putem noi face prin tehnici de PR si strategii sa devenim la propriu remarcabili?

Aici este raspunsul.

Presupunand ca oricine poate cumpara 3, 4 sau mai multe carti despre PR, nu ne-am propus sa teoretizam relatiile publice, dar putem in schimb sa facem cateva studii de caz. Si pentru aceasta credem ca merita sa discutam despre:

Cum se lanseaza un restaurant de lux? Sau

Cum se organizeaza un eveniment urias pe banii altora?

Cat conteaza diplomatia in PR?

Cum se relanseaza un post de radio "furand" intreaga simpatie a clientilor si ascultatorilor?

 

 

Evident ca veti dori sa stiti:

Cum se salveaza un stoc de marfa de la expirare?

Cum se creaza advertoriale?

Cum se loializeaza clientii prin PR?

Cum se iese din criza elegant?

Cum sa ma vada clientii ca expert?

Cum sa lansezi un showroom in mod inedit?

Cum se organizeaza evenimente de impact?

Cum se face un PR neconventional?

 

...dar nu credeti ca despre acesti cum sa si despre multe altele, si mai interesante, am putea vorbi mai bine la o cafea?

Faceti-va cadou cateva ore pentru o intalnire cu experienta si pasiunea pentru PR. Noi vom impartasi cu mare placere cat mai multe experiente inedite.

 

 

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site