Slogane pentru firme de constructii
Cele mai bune slogane pentru firme de constructii ar trebui sa inceapa cu tema responsabilitatii.
Nu poti face afaceri cu materiale de constructii sau sa prestezi servicii in aceasta categorie de afaceri, pana nu ai sentimentul responsabilitatii. O constructie nu este ceva vaporos sau ieftin si de cele mai multe ori nu este ceva reparabil, decat poate in zona acoperisului sau pe la finisaje.
Calitatea totala a unei constructii este suma calitatii materialelor pe care aceasta le include.
Si de abia de aici incolo urmeaza sloganele...
Iata cateva exemple dintre cele create de noi:
TRIVOLI MATERIALE PENTRU CONSTRUCTII - Construieste intelept
CONSTRUCTO - Constructii nu vorbe
GES Construct - Constructii remarcabile
Dupa cum se stie, de fundatia unei constructii depinde restul, mai precis viata si siguranta familiei sau proprietarului afacerii, care si-au pus increderea in tine, tot asa si responsabilitatea creatiei de slogane va sta tot timpul la fundatia succesului companiei tale si de aceea, daca nu te numeri printre specialistii in creatie de slogane, merita sa apelezi la cine trebuie pentru a obtine ceva strategic, solid si credibil.
Nu trebuie sa-ti amintesc ce parere ai despre aceia care-si schimba sloganele des. E de departe un semn ca nu se regasesc in nici macar unul dintre ele, chiar daca fac unul pe an.
Cateva intrebari ajutatoare, pe care ar trebui sa insisti inainte de a decide care sunt cele mai bune slogane:
1. Ai idee cat ii ia unei familii sau unei companii sa decida care este cea mai buna firma de constructii cu care sa lucreze?
2. Stii ca un slogan prost ales poate deveni in loc de motor al afacerii subiect de gluma pe seama ta?
3. Stiai ca sloganul poate fi o parghie cu "prelungitor", daca stii sa-i lasi un capat liber?
4. Stiai ca sloganul, chiar si al unei firme de constructii, poate fi un "fals in acte publice", daca angajatii tai o dau in bara, cand fac o lucrare care te reprezinta? De ce crezi ca se vor lega reporterii TV sau jurnalistii, cand vin sa faca investigatii la fata locului, daca ceva rau s-a intamplat cu una dintre lucrarile tale?
5. Daca tu te definesti ca o companie responsabila, cauta-ti pe cei mai buni creatori de slogane, tot dintre cei responsabili si nu pe specialistii in slogane create din amuzament...
6. Stiai ca doar un slogan nu poate aduce primavara, daca nu si-l insusesc si angajatii tai?
Ai idee cum au fost castigate razboaie de catre tabere mult inferioare numeric? Te-ai gandit ce lozinci, slogane, motto-uri au folosit conducatorii lor de i-au motivat?
Tot asa si "batalia" ta cu competitori mai mari poate fi castigata, daca faci totul ca la carte.
Te asteptam la o cafea.