Optimum communication

Steven Seagal, parghii, marketing, filosofie


miercuri, 19 iunie 2013

Vom vorbi in continuare despre o reteta de team building neconventional

Categoric te vei intreba ce legatura poate fi intre STEVEN SEAGAL, MARKETING, PARGHII si FILOSOFIE si, mai ales, ce legatura ar putea avea asta cu noi?

S-a demonstrat in viata ca exista doua categorii de oameni, unii pasivi si emotivi si altii intreprinzatori, care au curajul de a-si lua viata in maini si a explora “teritorii” in vederea cuceririi prosperitatii.

Statisticile arata ca si cei pasivi si emotivi au gena de invingatori si-si doresc prosperitate, doar ca acest lucru mocneste undeva in adancul lor.

Daca analizam, de pilda, ce box office a realizat Steven Seagal de-a lungul anilor, vom descoperi ca a acumulat peste 800.000.000 USD in cariera sa. Dar nu averea lui si a producatorilor ne intereseaza, ci ideea din spatele lui.

St. Francis de Assisi demonstra ca fiecare din noi putem realiza “imposibilul” spunand cam asa: Incepi sa faci ce este necesar, apoi fa ce este posibil si brusc vei descoperi ca faci imposibilul.

Asa se explica cum 5% din oamenii de pe planeta sunt cei care s-au ales sa “conduca” lumea si restul de 95%, cei mai putin intreprinzatori, care se supun ideilor, parerilor si credintelor lor.

Trecand la obiect, incerc sa demonstrez ca in noi toti mocneste dorinta de echilibru si de bunastare, fie ea spirituala, materiala sau chiar fizica.

Si, mai mult decat atat, recomandam interpretarea statisticilor, iar acest lucru ne-ar putea face viata mai profitabila de cel putin cateva ori. Si iata pe ce se sustine ceea ce am descoperit:

1. Chiar acum, este foarte probabil ca, undeva in lume, sa se difuzeze unul dintre cele 16 filme ale lui Steven Seagal, el realizand deja, ca actor si regizor, acest BOX OFFICE impresionant. Audienta castigata demostreaza ca noi toti ne-am dori sa fim in pielea personajului interpretat de el stapanind aceleasi tehnici de autoaparare bazate pe teoria parghiilor.

2. Ce promoveaza de fapt Steven Seagal? Se stie ca, el isi face dreptate sau mai bine spus se protejeaza stapanind AIKIDO, un “minunat sport si arta de autoaparare”, daca vrei sa-i spui asa, care, in definitiv, vine dintr-o stare de spirit, o atitudine, o filosofie si un curaj, care au cucerit lumea, fiind indragit tocmai pentru ca arata ca “buturuga mica, poate rasturna carul mare”.

3. AUTOAPARAREA si CURAJUL POT INSEMNA MARKETING, tocmai pentru ca se „vand” foarte bine, dupa cum ai citit despre statisticile de mai sus, dar inseamna si rezistenta la agresiune, pentru ca si noua celorlalti ne plac justitia, echilibrul si justetea lucrurilor si, mai ales obtinerea acestora cu eforturi minime.

4. FILOSOFI si INTELEPTI am putea fi cu totii, daca intelegem si invatam cum sa extrapolam in viata de zi cu zi principiul PARGHIILOR formulat de ARHIMEDE, unul dintre cei mai mari filosofi din istoria omenirii, care arata ca nu trebuie sa faci lucruri extraordinare, ca sa obtii rezultate extraordinare, ci merita sa folosesti doar inteligenta.

Compunand cele 4 considerente si stapananind teoria si practica parghiilor, Adrian Stavriu, trainer de comunicare integrata de marketing si tehnici neconventionale de promovare (proprietarul Optimum Communication) si Sensei Sorin Lupascu (3 DAN Aikido, specialist in mai multe stiluri de arte martiale si totodata proprietarul clubului de arte martiale si Asociatia Sol Daito) au conceput un program de team building neconventional, prin care angajatii companiilor pot accede intr-o perioada scurta de timp la cel putin 4 deziderate importante pentru dezvoltarea personala si implicit pentru dezvoltarea eficienta a companiilor, indiferent cat de mici ar fi ele.

Acest program de team building neconventional in aer liber de 2 sau 3 zile, pe care l-am numit „Buturuga mica, rastoarna carul mare” va avea doua sectiuni zilnice:

1. Sectiunea fizica, mentala si spirituala a parghiilor, prin care participantii deprind curajul de a rasturna carul mare, se relaxeaza, se energizeaza si scapa de frica atacatorilor (4-5 ore in 2 reprize).

1.1. Un program de relaxare in aer liber in care se invata tehnici de relaxare a muschilor, tehnici de respiratie si incarcare energetica si exercitii de stretching, pe care cursantii le pot continua si acasa;

1.2. Un program de tehnici mixte de autoaparare neconventionale, deprinzand astfel cel putin 8 tehnici de autoaparare speciale, dintre cele mai intalnite in viata de zi cu zi, cum ar fi:

1.2.1. Contracarare atac la lantisor sau cercei

1.2.2. Contracarare atac la geanta

1.2.3. Contracarare atac la portbagajul masinii

1.2.4. Contracarare atac la usa masinii

1.2.5. Contracarare atac la ruxac

1.2.6. Contracarare atac la buzunare

1.2.7. Contracarare atac la telefonul mobil

1.2.8. Contracarare atac in lift si spatii inguste

Cursantii vor descoperi ca geanta, umbrela, cheile, cureaua, si telefonul pot fi arme de autoaparare redutabile.

2. Sectiunea strategica si economica a parghiilor in marketing, comunicare si vanzari, prin care descoperi ca nu trebuie sa faci lucruri extraordinare, ca sa obtii rezultate, eficienta si salturi extraordinare. Vor fi astfel prezentate si studii de caz in triplarea rezultatelor folosind marketingul rumorii si responsabilitatea sociala (2 ore si jumatate-trei intr-o repriza intre cele doua de sport si relaxare). Cursantii vor deprinde si tehnici de diferentiere  in viata, in afaceri, in marketing si vanzari.

In doar doua zile de teambuilding in aer liber (dar se poate si in sala in perioadele reci) participantii invata sa foloseasca parghiile amintite mai sus in aceste cateva forme de manifestare.

Nu degeaba se spune ca in aceste vremuri, inclusiv marile corporatii se recompun din retele de antreprenori. Asta inseamna ca antreprenorii sunt stalpii societatii de astazi, iar daca nu-i avem, trebuie sa-i formam.

A porni ca antreprenor inseamna un debut de curaj, iar a continua ca antreprenor inseamna deja mult mai mult, pentru ca vorbim despre responsabilitate, echilibru, instruire, indemanare si iscusinta.

Finalmente, ne ocupam de aceste lucruri, de eliminarea fricilor si de deprinderea curajului de care avem in primul rand nevoie.

 

NOTA: pentru mai multe datalii si costuri te invit sa vizitezi pagina aferenta acestui program de team building  neconvetional.

 

Etichete: brand etic , campanii de responsabilitate sociala , cursuri de creativitate , firme de training , idei de teambuilding , idei de evenimente , marketing prin evenimente , teambuilding neconventional
Adaugă comentariul tău
Nume
Email
Pagina web
Comentariu
Comentarii vizitatori:
Nu au fost trimise comentarii.
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site