2. In ce context concurential va vedeti dumneavostra?
Poate reclama dumneavostra sa fie prilej de batjocura? Cine verifica asta?
dati click pe poze pentru a le mari >>
1. Toti concurentii mei cauta neconventionalul? De ce nu as lua-o inainte cu un pas?
2. De ce sa nu caute ei sa ma imite pe mine si nu eu pe ei? Sa fim altfel pur si simplu sau sa fim altfel pana la capat si mai ales eficienti?
3. Ati descoperit geniul acestei idei? Vreti sa intelegeti cat de valoroasa este?
4. Credeti ca exista comparatie cu alte vehicole media? Le-ati analizat pe rand, ce avantaje si lipsuri are fiecare?
5. Cat de repede trece un spot si nu am retinut nr de telefon, adresa web sau adresa de e-mail? Le-ati analizat pe rand, ce avantaje si lipsuri are fiecare?
6. Ce puteti spune despre publicul unui concert de muzica simfonica? Nu-i asa ca stim deja ce gusturi si putere de cumparare are? Dar despre cei ce ies de la metrou sau intra? 7. Dar despre cumparatorii magazinelor Plus? Stim foarte sigur ce tip de produse cauta? Dar cei care lucreaza intr-un office center, unde angajatii au peste 1000 EUR/luna salariu? 8. Ce randament vor avea campaniile dumneavostra publicitare, daca va cunoasteti foarte bine publicul si stiti de unde sa-I luati, fata de mediile conventionale, mediile clasice despre care stim mult prea putin? Care ar mai fi atunci reperele eficientei???
* NOTA: alte raspunsuri si sfaturi despre publicitatea neconventionala va pot veni dupa ce parcurgeti pagina initiala de publicitate neconventionala pana la capat