Optimum communication
Optimum Communication

A - oportunitati de promovare nationala si locala a unei afaceri


- promovare prin campanii radio nationale - va poate costa de la aproximativ 6-9000 de EUR + TVA, daca doriti sa atingeti judetele cu minim 200 000 de locuitori si in jur de 15-20 000 EUR daca doriti sa acoperiti si pe cele cu aproximativ 100000 de locuitori. Ceea ce va putem asigura, este ca pastram permanent legatura cu peste 170 de posturi de radio, cele mai importante din fiecare judet, cele mai vechi sau cele mai active, astfel ca, dupa formatul radio, deci in functie de obiceiurile de ascultare vom target-a publicul tinta, mesajele publicitare (spoturi radio, anunturi radio, turnee muzicale, caravane sau concursuri interactive cu premii) ajungand exact la tinta. Printre clientii care au apelat si apeleaza la noi sunt Raiffeisen Bank (RAILOC), Pentax, Konica-Minolta, Ford, Saunier Duval, Danone, Lotto Sport, Deep Serv si multi altii, in mod direct sau prin agentiile de publicitate cu care au contracte de exclusivitate;

- promovare prin organizare de evenimente speciale si campanii de PR - ele pot fi spectacole/ turnee artistice, competitii sportive personalizate consfatuiri, congrese, conferinte, lansari de restaurante, saloane de frumusete sau showroom-uri, lansari de produse si servicii. Creatia unui eveniment si realizarea va poate costa de la aproximativ 6-9000 de EUR + TVA, incluzand creatia si productia de brosuri, pliante, mape, carti de vizita, materiale publicitare diverse si alte ingrediente ale bunei functionari, cum ar fi catering, MC (moderatori, entertainer-i, spak-eri s.a.m.d.);

- promovare prin dropmail/ spread sau distributie targetata neadresata de pliante/flyer-e la cutiile postale - o actiune de promovare prin spread sau drop-mail va poate costa de la aproximativ 2-10000 de EUR + TVA, incluzand creatia si productia de brosuri, flyer-e, pliante, mape, carti de vizita, materiale publicitare diverse, mostre (samplere) si alte artificii de a ajunge direct la cunostinta publicului tinta din orasele vizate de campaniile publicitare. Ca exemplu, o campanie de distributie de pliante de 100 000 de bucati in Bucuresti, poate costa in jur de 1400 EUR:

- personalizarea cu marca dumneavostra a unei harti turistice si distributia zonala - o actiune deosebit de eficienta de promovare a unui produs sau serviciu, cu mare impact, ca aceasta va poate costa de la aproximativ 3-6000 de EUR + TVA, incluzand creatia si productia de brosuri, pliante, mape, cataloage. Acest gen de comunicare prin pliante/ harti personalizate cu logo-ul, sloganul, reclama si culorile brand-ului dumneavoastra sunt o inovatie cu efecte de durata in favoarea notorietatii brand-ului. Un turist ia o asemenea harta de placere, o studiaza de nevoie si mai ales o pastreaza cel putin pe durata sejurului, dar studiile arata ca aceste harti personalizate pot avea o durata de viata chiar mai lunga de un an.

- CD-uri si DVD-uri personalizate - fie ca este vorba de un concert de pian, un album de Craciun, un concert A Capella, un film de desene animate sau o selectie de piese din repertoriul romanesc sau international, va putem personaliza CD-uri unicat, strict cu marca, sloganul si culorile dumneavostra. Nimic nu se compara cu frumusetea unui asemenea cadou si, mai mult decat atat, durata de viata a unui asemenea "obiect promotional" este aproape "nelimitata". Statisticile arata ca rata de multiplicare/ dispersie a mesajului publicitar pe un asemena suport este de cel putin 3 persoane. Nu credem ca va este indiferent daca vinul s-a baut, cozonacul sau iepurasul de ciocolata s-au consumat, iar CD-urile personalizate sau DVD-urile personalizate cu filme raman in biblioteca multi ani dupa aceea. In functie de tiraj si de costul drepturilor de autor, pretul unui CD, sa zicem, poate oscila de la 0,7 EUR+TVA, pana la 3-5 EUR sau mai mult, gata personalizat si livrat.

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site