Branding pentru fabrici de mobila
Provocarea: branding pentru fabrici de mobila, in speta - Iba Concept
Solutia: un branding sau, mai bine spus, intai un logo pentru un producator de mobila de bucatarie la comanda, trebuie sa reflecte personalitatea exclusivista a categoriei de mobila vanduta, sa fie intotdeauna rafinat si curtenitor si de aceea am ales, pentru realizarea design-ului logo-ului, combinatia culorilor rosu, gri si negru, cu o forma simpla si un apendix "romantic" - italian style, care sa intareasca in acelasi timp si sloganul - "in bucatarie de placere".
Chiar daca tara de provenienta a subansamblelor si a conceptelor, in speta Italia, are si o traditie "romantica", speram ca realizand un design de logo simplu sa comunicam exact ce trebuie.
Oricare ar fi tendinta in grafica de logo a fabricilor de mobila, a primat tot simplitatea si memorabilitatea.
NOTA: si pentru ca branding-ul sa ajunga nu doar un logo, ci asimilat de publicul tinta, este nevoie de o strategie de comunicare de marketing adecvata, fara de care investitiile vor fi mult mai mari.
In continutul training-urilor de creativitate in marketing si a cursurilor de PR Marketing am introdus si o multime de strategii de fidelizare a clientilor si tehnici de vanzari specializate pe productie si servicii.