Branding pentru firme de alpinism
Provocarea: Branding pentru servicii de alpinism - Alpinism Serv
Un branding pentru o firma de servicii de alpinism utilitar civil si industrial trebuie sa fie sobru si curajos in acelasi timp. Trebuie sa alegem acel design de logo, care sa cultive increderea in marca si de aceea am introdus in grafica logo-ului, combinatia de bleu cu albastru care face legatura cu branding-ul grupului de investitii din care face parte, alaturi de cladirea construita special din prima litera a naming-ului ca sa intareasca prin forma si ascutime sloganul: "servicii la inaltime"...
Unde se afla acum Alpinism Serv, dupa aproximativ 5 ani? Mai este ea o firma de servicii de alpinism din provincie? Nici vorba.
Intrati pe site-ul lor si observati ca printr-o strategie de comunicare de marketing bine planificata, prin acest naming eficient si, evident, seriozitate, si-au castigat increderea de care aveau nevoie, iar granitele pentru ei nu mai exista nici pe orizontala si cu atat mai mult pe verticala. Cifra de afaceri cu crestere anuala de 100%, spune iarasi ca se poate...
Credeti ca ati putea sa urmati o asemenea reteta de succes?
* NOTA:
Intr-o piata de servicii, cam toate lafel, ce credeti ca face diferenta?
Ce anume determina declicul in mintea cumparatorilor de a ne alege pe noi?
Nu cumva acele strategii de comunicare de marketing care creaza o imagine integrata si fara cusur?
Nu cumva angajatii care au absolvit training-uri de comunicare si de vanzari, laolalta cu acel branding strategic, vor duce mai departe capitalul de brand?