Branding pentru grupuri de interese economice
Branding - Grup DEEP SERV G.I.E.
Un branding / logo pentru un grup de interese economice trebuie sa fie intotdeauna sobru, corporativ si placut in acelasi timp. Sa fie vizibil si sa cultive increderea in marca si de aceea am ales, pentru realizarea design-ului logo-ului, combinatia de rosu cu albastru si cu alb, albastrul care face legatura cu toate marcile companiilor membre.
Unde se afla acum Grupul Deep Serv, dupa aproximativ 1 an? Se mai vede ca a pornit acum 8 ani de la un concept de firme de servicii? Nici vorba.
Intrati pe site-ul lor si observati ca printr-o strategie de comunicare de marketing bine planificata, prin acest branding eficient si evident seriozitate, si-au castigat increderea de care aveau nevoie si granitele pentru ei nu mai exista, iar firma de curatenie care a debutat in 2000 si a nascut totul, acum are o alta fata. Cifra de afaceri a fiecarei companii din grup are crestere anuala de 100%, iar asta spune iarasi ca se poate...
Credeti ca ati putea sa urmati o asemenea reteta de succes? Va asteptam, in cazul acesta, atat pentru consultanta de comunicare de marketing, branding, cat si la training-uri de PR, training-uri de vanzari, training-uri de comunicare de marketing.
![]() |
![]() |
|
design logo grupuri de interese economice Grup Deep Serv GIE |
|
redesign pachet de identitate grupuri de interese economice |