Branding pentru restaurant italian Stradivari
Asocierile mentale pe care le aduce cu sine un branding pentru restaurante italiene aplicat in Romania sunt de departe destul de sofisticate si variate, tocmai pentru ca noi romanii ii percepem pe italieni ca si "inventatori" ai lumii modei, ai parfumurilor, ai artei, ai muzicii, ai renasterii in special si cu atat mai mult ai artei culinare.
Iar pentru ca brandul a fost sa se cheme Stradivari's, provocarea a fost destul de mare, deoarece in acceptiunea noastra Stradivari = Rolls Royce, adica un maxim de calitate, acuratete si precizie.
Grafica logo-ului restaurantului Stradivari's nu putea sa nu contina vioara, iar pentru ca un Stradivari scartaie lafel de groaznic in mana unui neavenit, am introdus ca simbol puternic mana inmanusata in alb si un platou pe care sta vioara.
Am lucrat asupra cresterii randamentului comunicarii printr-o identitate verbala strategica si am creat un mesaj acoperitor. Sloganul "senzatii sublime" vine exact pentru a completa strategic orientarea spre eveniment, gust si serviciu, exact ce-si poate dori cam orice client de restaurant.
Putem astfel discuta oricat despre acesta, dar si despre alte studii de caz din marketingul restaurantelor, dar cu conditia sa ne vizitezi...