Optimum communication
Optimum Communication

Branding pentru restaurant Venezia

Iarasi un branding pentru restaurante italiene cu nume impus, insa strategia de brand si design-ul de logo ne apartin.

Si daca e sa facem trimitere spre Venezia si valorile ei, atunci nu am vrut sa insistam pe mastile venetiene si carnaval, pentru ca am fi riscat confuzii cu partea de teatru, nici cu gondolierii, pentru ca s-au folosit destul de mult si atunci am ramas la Ponte Dei Sospiri, celebrul pod peste canale, cunoscut la noi drept Podul suspinelor, tocmai pentru a da restaurantului un aer mai romantic.

Cat de romantic a iesit design-ul acestui logo de restaurant, asteptam sa ne spui. Si cum nu se poate restaurant fara slogan, atunci "delicii italiene" a ramas sa transmita mai departe strategia de brand.

 

Te asteptam pe la noi pentru studii de caz

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site