Optimum communication

Branding pentru restaurante de lux chinezesti

 

Branding pentru restaurante de lux - Golden Dragon - Chinese Restaurant

 

Un branding / logo pentru un restaurant de lux, fie el si chinezesc, trebuie sa fie intotdeauna rafinat, curtenitor, plin de istorie si deosebit de misterios si de aceea am ales, pentru realizarea design-ului logo-ului, simbolurile cele mai puternice, combinatia culorilor dominante bordeaux si auriu, care creeaza practic mirajul si povestea unei locatii exotice si traditionale in acelsi timp, chiar si in Romania.

Strategia de comunicare de marketing realizata minutios, a facut ca, impreuna cu acest design de logo, alaturi de serviciile impecabile oferite la inceput sa se transforme intr-un boom de 1560 de bonuri de casa, incasate numai in prima luna, chiar daca pretul unei portii din preparatele stindard ale casei ajungea la 690 RON.

Se pare insa ca managementul defectuos si faptul ca patronii nu aveau nicio legatura cu acest domeniu, au facut ca branding-ul foarte bun, strategia si succesele remarcabile pe care le-am avut la inceput sa ramana istorie.
Golden Dragon - Chinese Restaurant, care au avut candva angajati bucatari medaliati cu 8 medalii de aur, ramane pentru noi cel mai spectaculos proiect si prin faptul ca am reusit sa atragem multa vreme clienti de talia lui Irinel Columbeanu, Ludovic Orban, Teodor Melescanu, Victor Stanculescu, Peter Imre, Bobby Paunescu, nenumarati ministri, generali, ambasadori si multe alte personalitati si asta fara investitii prea mari.

 

design_logo_grafica_pachet_de_identitate_restaurante_GD design_Mape_foi_antet_plicuri_carti_vizita_pachet_identitate_GD

design logo restaurante

de lux - Golden Dragon

 

design pachet de identitate

restaurante de lux

 

* NOTA: pentru mai multe detalii despre ceea ce poate sa faca un naming si un branding de calitate, atat pe termen scurt, cat si a la long, impreuna cu o strategie de comunicare de marketing ca la carte, puteti vedea in marturiile clientilor despre noi sau sa ne contactati.
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site