Branding pentru restaurante de lux chinezesti
Branding pentru restaurante de lux - Golden Dragon - Chinese Restaurant
Un branding / logo pentru un restaurant de lux, fie el si chinezesc, trebuie sa fie intotdeauna rafinat, curtenitor, plin de istorie si deosebit de misterios si de aceea am ales, pentru realizarea design-ului logo-ului, simbolurile cele mai puternice, combinatia culorilor dominante bordeaux si auriu, care creeaza practic mirajul si povestea unei locatii exotice si traditionale in acelsi timp, chiar si in Romania.
Strategia de comunicare de marketing realizata minutios, a facut ca, impreuna cu acest design de logo, alaturi de serviciile impecabile oferite la inceput sa se transforme intr-un boom de 1560 de bonuri de casa, incasate numai in prima luna, chiar daca pretul unei portii din preparatele stindard ale casei ajungea la 690 RON.
Se pare insa ca managementul defectuos si faptul ca patronii nu aveau nicio legatura cu acest domeniu, au facut ca branding-ul foarte bun, strategia si succesele remarcabile pe care le-am avut la inceput sa ramana istorie.
Golden Dragon - Chinese Restaurant, care au avut candva angajati bucatari medaliati cu 8 medalii de aur, ramane pentru noi cel mai spectaculos proiect si prin faptul ca am reusit sa atragem multa vreme clienti de talia lui Irinel Columbeanu, Ludovic Orban, Teodor Melescanu, Victor Stanculescu, Peter Imre, Bobby Paunescu, nenumarati ministri, generali, ambasadori si multe alte personalitati si asta fara investitii prea mari.
![]() |
![]() |
|
design logo restaurante de lux - Golden Dragon |
|
design pachet de identitate restaurante de lux |