Optimum communication

Consultanta in branding

Stiu ca vrei ca brandul tau sa se cheme cumva ca Merlyn Monroe si numele asta sa faca inconjurul Pamantului si mai stiu ca ti-ai dori consultanta in branding, pentru ca, paradoxal, cand ai ajuns la Registrul Comertului, cele mai bune nume de brand erau deja luate.

Dar, oameni buni, NU LA ASTA SE REDUCE BRANDINGUL si CONSULTANTA IN BRANDING!!!

E drept ca un nume de brand bun se vinde singur si poate sa placa atat de mult incat sa ajunga tatuat pe corpul clientilor fideli sau poate sa intre in limbajul tehnic, definind chiar o categorie de produs sau serviciu, cum a ajuns XEROX, cand spui ca ma duc sa fac o xerocopie sau ADIDAS - merg sa-mi iau adidasi, iar tu iti cumperi de fapt pantofi de sport.

O strategie de brand, mai ales in vremurile acestea, inseamna mult mai mult, pentru ca, asa cum marketingul se redefineste la fiecare 5 ani, este foarte posibil ca si brandingul sa fie depasit de anumiti parametri de marketing, astfel incat sa nu mai fie functional.

Ne gandim sa gasim cele mai inspirate branduri, dar de multe ori putem uita ca avem fonduri limitate si ca ponderea afacerii noastre va trebui sa fie in mediul online, unde ne putem promova cel mai ieftin.

Si, usor-usor, descoperim ca nu mai iese ceva ce ne-am imaginat la inceput si ca nu mai suna special, pentru ca online branding inseamna putin altceva, daca vrem sa tinem cont de preferintele Google de a evidentia domeniile web care contin in nume categoria de produs sau de serviciu de referinta.

Asa s-a intamplat cu procesul de creatie al celor mai multe din cele peste 73 de branduri realizate de noi pana in prezent si asta ne indreptateste sa atragem atentia ca este foarte important ce ne dorim, pentru ca este posibil sa se indeplineasca si sa descoperim ulterior ca nu ne convine unde am ajuns.

Asadar, ce-ti doresti de fapt, un brand, care sa prinda viata, sa aiba atitudine, sa transforme lumea prin propria transformare sau unul absolut tehnic, controlat de softuri, care sa transforme oamenii si clientii in statistici, in ID-uri si IP-uri? Iata si o metafora video mai jos.

Project KARA


Ultimul trend in branding se indreapta, atat spre exploatarea lor in mediul online, cat si catre brandurile senzoriale, ceea ce ar fi trebuit intuit de la inceput, daca cu totii am fi inteles acest secret, ca brandurile senzoriale rezista si ca de fapt noi actionam cel mai mult sub impulsuri subliminale.

Se pare, insa, ca lipsa de resurse ne determina sa gandim mai mult pentru a nu cheltui mai mult si aceasta REINVENTARE A AFACERILOR este de fapt marea provocare.

Sigur ca putem vorbi si despre DE-BRANDING, dar acesta este un joc periculos si implica o aprofundata cunoastere a competitiei si a istoriei marketingului pe domeniul pe care vei intra, pentru ca nu lansezi un brand fara sa ti-l asumi.

Nu trebuie neaparat sa fiti specialistii in marketing, in branding si vanzari, ca sa va dati seama ca ne petrecem prea mult timp incercand sa-i ajutam pe cei care nu vor sa fie ajutati si sa ne vindem produsele catre cei care nu sunt pregatiti sa ni le cumpere, fie pentru ca nu au cultura necesara, fie pentru ca nu au bani. Ori aici este de fapt secretul pozitionarii brandurilor si marketingului aferent. Nu criza este scuza pe care trebuie sa o invocati.

Evolutia marketingului si implicit a comunicarii de la USP > ESP > OSP > BSP la MSP si finalmente la HSP, ne indreptateste sa avertizam ca fiecare dintre aceste momente marcante ale istoriei marketingului si brandingului are frumusetea ei si multe lucruri de invatat.

Practic inainte de a te gandi la naming si, implicit, la branding, ar trebui sa soliciti consultanta in marketing, pentru ca astfel poti evalua cu ce efort vei putea sa-ti indeplinesti visul, dand viata acelei afaceri.


CU CE TE CONFRUNTI?


Etichete: strategii de marketing , firme de training , strategii de brand , consultanta branding , cursuri de vanzari , consultanta in vanzari , specialisti in branding , specialisti in marketing , specialisti in marketing online , pozitionarea de marketing , marketingul rumorii , branduri senzoriale , specialisti in vanzari , consultanta in marketing
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site