Optimum communication

Consultanta in comunicarea serviciilor

Te poti hotara sa apelezi la consultanta in comunicarea serviciilor doar daca ai inteles ca:

1. Specialistii in marketingul serviciilor au demonstrat ca 99% dintre servicii pot fi imitate, asadar este putin probabil sa fii total de neinlocuit.

2. Cand o afacere merge, imediat tinde sa fie imitata, iar daca tu ai introdus acest serviciu ca pionierat si nu l-ai comunicat bine si rapid, sau nu ai marcat corect teritoriul, pentru a fi recunoscut ca expert, vei vorbi cat de curand la trecut despre visul tau de a fi inventat asa o afacere.

3. Tot expertii in marketingul serviciilor ne arata ca cineva mai bine utilat, mai bine "impachetat", poate chiar mai organizat, care segmenteaza mai bine mesajele, este campion  pe Google, te poate depasi rapid, fara a avea macar jumatate din experienta si valoarea ta, cel care ai introdus ideea pe piata.

Intrebarea noastra frecventa este, daca ai calculat cat te costa sa nu apelezi la consultanta in marketingul serviciilor si in comunicare.

Deschizi, de pilda, un restaurant italian, japonez, unul frantuzesc sau oricare altul si nu esti printre primii pe Google dupa aceste cautari, iti vine in vizita un gurmand sau cine stie cine altcineva, iar bucatarul, ospatarul sau chiar portarul face o gafa greu de reparat si acel client iti scrie pe forumuri sau pe portaluri de profil, o gramada de lucruri rele, chiar pagini intregi.

Cum crezi ca vei avea dreptul la replica si cum crezi ca te poti apara?

Ce te faci daca ai tocmai ai investit 5-10000 de EUR in pliante si prima ta campanie de promovare.

Un client din provincie a incercat sa demareze o campanie blitz de angajari pentru ca semnase un contract de lohn cu o mare firma occidentala si avea nevoie rapid de 300 de croitorese. O agentie locala, care avea contracte de barter cu un radio local i-a propus o campanie blitz de 10 000 EUR pe acel radio, care nu era nici pe departe cel mai potrivit.

Cheltuise deja 7000 EUR si clientul ne-a sunat disperat, dupa aproape doua luni, intrebandu-ne ce sa faca, pentru ca risca sa piarda acei bani si intreaga afacere cu numai 6 femei care sunasera pentru angajare.

Cat credeti ca l-ar fi costat consultanta in planificarea media si creatia mesajelor?

Investind 2-300 de EUR pentru doar cateva ore de consultanta, iata ce obtinea:
1. alegerea corecta a vehiculelor media
2. pozitionarea mesajului de tip anunt
3. strategia de feedback si ajustare din mers
4. o economie de cel putin 5000 de EUR
5. timp mult castigat

CU CE TE CONFRUNTI?


Etichete: consultanta in media , consultanta in vanzari , marketingul serviciilor , specialisti in marketing , specialisti in comunicare , strategii de comunicare , strategii de marketing , marketing restaurante
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site