Optimum communication

Consultanta in marketing si sustenabilitate

Bine te-am gasit!

Da, oameni ca tine astept sa cunosc:

Oameni care simt ca, pentru a castiga exact cat ti-ai propus din ideile, produsele si serviciile pe care le ai, tot SIMPLU E MAI BINE, pentru ca marketingul s-a schimbat radical si, daca nu descoperi schimbarile profunde sau neobservabile si, apoi nu le aplici, n-ai cum sa te diferentiezi major de concurenta si sa nu-ti pese, daca si ei apeleaza la consultanta in marketing.

Oameni care cauta sa afle de ce este vital sa fim la zi cu ultimele schimbari din domeniul nostru si ceea ce ni se pregateste, daca nu avem un sistem, prin care viitorul nostru sa devina scalabil si automatizat.

Si oameni care vor sa inteleaga cum poti porni sau relansa o afacere, care sa functioneze de la sine si sa dureze generatii, fara ca tu sa ramai sclavul ei, pana te saturi si spui stop visului de la care totul a pornit.

 

De ce spun asta?

Pentru ca sunt convins ca fara sinceritate nu exista afaceri sustenabile. De la maxima sinceritate as vrea sa pornim si te provoc cu cateva intrebari:

1. Daca tie ti-au crescut enorm asteptarile, de cand cu uniformizarea Google, pentru ca ai acces instantaneu la nenumarate informatii si oferte, nu este si dreptul potentialilor tai clienti sa aiba nevoie de timp sa se hotarasca si asteptari mai mari decat o simpla oferta si un pret despre care tu spui ca este mic in raport cu al concurentei?

2. Daca tu te-ai fript cu nenumarate „superoferte”, care erau de fapt preturi dublate si cu „discount” de 50%, nu tot asa s-au fript si potentialii tai clienti si vor cauta mereu cel ma mic pret posibil?

3. Daca pe tine a inceput sa te intereseze si cine este in spatele unei afaceri, atunci cand cumperi ceva, ca nu cumva sa finantezi cine stie ce concern dubios, care isi exploateaza angajatii si care mituieste guverne, ca sa-si faca de cap in tarile in care „opereaza”, atunci crezi ca este de ajuns sa-ti prezinti produsele si serviciile, fara sa-i lamuresti si DE CE FACI CEEA CE FACI?

4. Ai calculat „la rece”, cati trebuie sa-ti cumpere produsele si serviciile, ca afacerea sa-ti reziste macar 5 ani si ai acceptat sincer, ca, daca 35-40% din ei nu devin fideli, afacerea ta n-are cum sa ajunga nici macar la aniversarea a doi sau trei ani?

5. Te-ai gandit cumva ca esenta creativitatii unei agentii de publicitate nu mai poate sta in scris, ci in gandire si-n reasezarea afacerii? Asta pentru ca altfel ar trebui sa devii dependent de noi si noi campanii, care nu-ti garanteaza mare lucru, decat ca, oprindu-te din investitie, iti vor scadea automat si vanzarile.

6. Te-ai gandit vreodata ca nu de un site mai frumos ai nevoie, ci de un sistem de a ATRAGE ATENTIA prin valori perceptibile si un fir rosu, care sa-ti converteasca prospect dupa prospect in client?

Asta inseamna ca ai simtit si tu ca, pentru o afacere sustenabila, ideea de advertising clasic si publicitate conventionala au murit inainte de sfarsitul secolului trecut si ca tot ce trebuie sa faci, este sa iti acorzi sansa ca oamenii sa te descopere ca un intreg, sa-ti agreeze ideile si valorile, sa capete incredere, astfel incat, doar atunci cand simt ei ca au facut cea mai buna alegere, achizitionandu-ti produsele sau serviciile, sa te recomande si altora.

Ai descoperit probabil si destule firme de training de vanzari, comunicare si marketing, care promit ca fac aceleasi minuni pentru cursantii lor si totusi fiecare din ele dau dependenta, ca sa vii mereu la noi si noi cursuri cam despre aceleasi lucruri.

De ce sa pregatesti specialisti in vanzari pe stil vechi, cand nici tie nu-ti place sa ti se vanda? Nu este valabil si pentru clientii tai?

Nu-i mai usor sa-i faci pe clienti sa te caute, pentru ca altii te-au recomandat?

Care este de fapt marketingul creativ pe care te bazezi si de ce crezi ca Peter Druker a spus inca de acum 50 de ani ca: „Sensul MARKETINGULUI este ca vanzarea sa devina nenecesara.”?

Vanzarea poate deveni o consecinta si-ti da sustenabilitate, doar daca ai inteles ca cea mai creativa strategie este, nu sa pompezi bani cu nemiluita in campanii din ce in ce mai mincinoase si povesti despre produsele si serviciile tale, in care nici tu nu mai ai cum sa crezi, daramite cei deja „incercati” in asemenea povesti, ci sa te asezi tacticos exact la intersectia dorintelor clientilor tai ideali, sa-i fidelizezi la fel de tacticos si sa-i transformi in ambasadorii tai.

Chiar daca ai cele mai bune idei de afaceri, cele mai bune servicii sau produse, este normal sa nu mai vezi niciun viitor afacerii tale, la scurta vreme dupa lansare, tocmai pentru ca nu ti-ai acordat sansa sa comunici la propriu si suficient de strategic, cu exact cei interesati de ce oferi tu.

Fara un plan, orice actiune, promotie sau campanie publicitara poate fi imitata de competitorii tai. Iar daca tu ai pornit afacerea, fara a planui sa transformi fiecare cumparator in promotorul tau, atunci degeaba ai mai pornit-o. Asta explica si PRINCIPIUL AUTONOMIEI UNEI AFACERI.

Tie-ti place sa ti se sufle in ceafa, sa te blochezi la surprizele care apar in industrie sau sa fii cu doi pasi inaintea concurentei?

Cum te-ai simti atunci cand ceilalti ar vrea sa te imite si totusi sa nu stie cum?

Woody Allen are o replica minunata intr-un film: "Stateam in pat la caldurica si brusc mi-am dat seama ca fac parte dintr-un plan."

Da, daca nu ai un plan, cu siguranta faci parte din PLANUL ALTCUIVA.

Tu crezi ca guvernantii dorm, competitia doarme, sau exista cineva care sa nu-si doreasca ce ai tu sau ce-ti doresti si tu?

Poti nega ca ti-au crescut constant taxele in ultimii ani? Ti-a cerut cineva voie sau macar parerea? Atunci ce este gresit cand spun ca facem parte din cel putin un plan, care nu ne convine?

Pentru a ajunge sa deslusim matematica lucrurilor, cum se deosebeste cea mai buna strategie de comunicare de o strategie de comunicare previzibila, ce sunt si cum se folosesc parghiile de a obtine rezultate cat mai mari, cu eforturile cele mai mici, trebuie sa acceptam cel putin, ca am pierdut timpul si energia, pentru ca nu am lucrat dupa un plan.

"Daca nu reusesti sa planifici, inseamna ca planifici sa nu reusesti", spunea B. Tracy.

70-80% dintre cei care ne cauta, spun ca au apelat la consultanta in branding si firme de branding pentru un design de logo, pentru grafica de ambalaje, pentru creatie de site, pentru creatie publicitara diversa, insa n-au mai stiut ce sa faca cu ele mai departe si multe dintre cele ce numeau strategii de comunicare n-au functionat si nu stiu din vina cui?

Acum intelegi de ce e nevoie de sinceritate?

Poate fi oare, un website, o brosura sau o creatie publicitara, oricare ar fi ea, un scop in sine?

Ce-ai zice daca ai transforma aproape fiecare interactiune cu clientii tai, fiecare vanzare, fiecare schimb, intr-un eveniment sau o experienta de neuitat?

Ce crezi ca au in plus cei de la Apple, de lumea se aseaza la coada cu o saptamana inainte de a lansa un produs? De ce li s-au blocat serverele de atatea comenzi, cand stim ca un iPhone costa totusi cat 3-4 salarii medii pe economie?

DESPRE CRIZA numai vesti bune! Si stii de ce n-avem voie sa dam vina pe ea?

Pentru ca aceeasi criza este si pentru competitorii nostri, insa noi avem marea sansa sa o transformam in avantaj.

Exact cum spunea EINSTEIN:

"Sa nu pretindem ca ceva se schimba daca tot timpul facem aceleasi lucruri. Criza este cea mai binecuvantata situatie, care poate aparea peste tari şi persoane, pentru ca ea atrage dupa sine progrese.

Creativitatea se naste din necesitate precum si ziua se naste din noapte.

In perioada crizei se nasc invenţiile, descoperirile şi marile strategii.

Cine depaseste criza se depaseste pe sine insusi, fara a ramane depasit.

Cine atribuie crizei esecul, isi ameninta propriul talent şi respecta mai mult problemele decât soluţiile.

Adevarata criza este criza incompetentei"

Criza ne face pe toti mai pragmatici si tot mai atenti la risipa, de aceea o vedem ca pe sansa noastra de a demonstra ce putem.

Orice-ar fi, daca crezi in tine si-ti iubesti afacerea, careia te-ai dedicat cu responsabilitate, acesta nu este momentul sa iti ingropi visul. Priveste-o ca pe un sistem viu si acorda-ti sansa de a invata tot mai mult de la ea prin oameni, dar investind mai mult in tine, decat in campanii inutile, discounturi, promotii si alti saci fara fund.

Invata de la Google, Facebook, Amazon, Virgin, Apple, care, in doar cativa ani au creat imperii si sunt total detasati de competitorii lor, care au pornit chiar inaintea lor.

Pentru a dezvalui aceste secrete am creat cursuri de creativitate in marketing, vanzari experientiale si marketing experiential, unice in Romania, astfel incat sa intelegi de ce unii isi lanseaza noi si noi afaceri in plina criza, iar altii vor ramane doar sa dea vina pe ea si pe angajati.

Daca vrei sa te simti ca actorul, din filmul, in care, trezindu-se inconjurat de o banda de cutitari, scoate pur si simplu mitraliera, punandu-i pe toti pe fuga, atunci trebuie sa intelegi principiile acelei mitraliere in afaceri.

Si, chiar daca crezi ca in cazul tau nu se potriveste, pentru ca le-ai incercat pe toate, atunci, cea mai mare provocare a mea, este sa-ti fac niste studii de caz, care sa-ti arate secretele din spatele cortinei si-apoi as vrea sa vad cum ti se va modifica zambetul.

Daca vrei sa afli cate probleme ai tu, cand nu stii foarte bine ce probleme are clientul, urmeaza link-ul de contact si solicita brosura cu secrete:

3 Metode de a-i face pe clienti sa vina la tine, inainte de a merge la altii

Formular de contact


Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site