Optimum communication

Consultanta privind imaginea firmei

Confuzia cea mai frecventa pe care o constatam cand ni se solicita consultanta privind imaginea firmei, este ca aproximativ 80% dintre antreprenorii din Romania inteleg prin imagine doar logoul si cele cateva materiale de prezentare clasice, poate si cel mult un site de prezentare.

Aceasta confuzie credem ca sta la baza carentelor de comportament pe care le observam pur si simplu la cele mai multe companii si, mai ales la cele care vand servicii.

Atata vreme cat ne vom ascunde in spatele "imaginii" firmei, fara a ne evidentia prin atitudine si comportament, afacerea noastra isi asuma iminenta unui faliment.

Un vechi proverb evreiesc spune cam asa: Nu-ti deschide pravalie, daca nu stii sa zambesti.

Ori, am putea traduce asta foarte simplu, mai precis, daca acest zambet nu-ti este in fire si o faci mereu cu efort, aceasta se vede "din elicopter" si nu-ti vei face multi prieteni sinceri si clienti fideli.

Nici nu trebuie sa fii dintre cei mai mari specialisti in marketing, ca sa descoperi ca evolutia si redefinirea marketingului la fiecare cinci ani, pe acelasi fond de transformare, a schimbat automat si USP-ul in ESP, apoi in OSP, in BSP si cel mai nou un MSP si HSP.

USP = Unique Selling Proposition
ESP = Emotional Selling Proposition
OSP = Organisational
Selling Proposition
BSP = Brand
Selling Proposition
MSP = ME
Selling Proposition
HSP = Holistic
Selling Proposition

Nu credem ca vom ajunge vreodata sa ne incurajam clientii sa-si transforme brandul intr-o religie sau zeitate, de tipul HSP, adica "holistico-religios" Tongue out, la care sa se inchine clientii lor sau sa-si tatueze la vedere logo-ul companiei.

Si nici nu credem ca oamenii normali de afaceri isi doresc branduri chiar atat de sofisticate, care sa patrunda atat de subliminal si paranoic in mintea tuturor.

Noi credem mult in momentul ME SELLING PROPOSITION al evolutiei marketingului creativ, respectiv acela in care intervin acele strategii de marketingul rumorii, care sa-i faca pe cei mai multi dintre clienti ambasadorii tai.

Ori ca acest lucru sa fie posibil, trebuie ca, mai intai, sa ne pese de clientii nostri. Iar daca vrem ca ei sa simta acest lucru, trebuie, in primul rand sa ne apropiem suficient de mult de ei, atata cat sa ne poata observa.

AI COTA DE ATENTIE? <=> VEI AVEA SI COTA DE PIATA

..si putem astfel presupune ca, daca esti mai responsabil, poti deveni si mai vizibil, pur si simplu prin comportament si implicare in proiectele de responsabilitate sociala, care ti se potrivesc.

Cati pasi crezi ca mai sunt pana la obtinerea unei cote de piata decente, cand deja tu esti foarte cunoscut si credibil, implicandu-te in actiuni in interesul comunitatii din care faci parte?

Responsabilitatea sociala si marketingul rumorii, discutie la Gorj TV, emisiunea Dialogurile Cetatii



Toti cei care au deprins gustul pentru a vinde fara sa para ca vinzi, s-au trezit deodata cu foarte multi prieteni, care au intrat intai ca parteneri in proiectele lor, iar apoi le-au devenit mult mai usor clienti.


CU CE TE CONFRUNTI?


Etichete: branduri senzoriale , comunicare de marketing , consultanta branding , consultanta in vanzari , Creativitate in marketing , cresterea numarului de clienti , Cursuri de responsabilitate sociala , firme de training , marketingul cauzelor , marketingul produselor , marketingul rumorii , marketingul serviciilor , pozitionarea de marketing , responsabilitate sociala , specialisti in marketing , strategii de marketing
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site