Optimum communication
Optimum Communication

Curs de marketing experiential

Buna,

Numele meu este Adrian Stavriu si sunt regizor de experiente de marketing, posesor al unei retele de coaching si training, prin care ii ajut pe toti specialistii, expertii si consultantii din orice domeniu de activitate, sa-si poata construi un imperiu din nimic.

Am lansat recent si Problem Solving ACADEMY, prin care propun un program dedicat oamenilor pasionati de ceea ce fac, numit: "CONSTRUIESTE-TI DIN CRIZA UN IMPERIU"

 

Primul Curs de Marketing Experiential din Romania numit si "Toti clientii tai sunt oaspeti", in urma caruia vei capata abilitatile, retetele secrete si diploma de "REGIZOR DE EXPERIENTE DE MARKETING" si un avantaj urias in fata oricaror competitori.

Data - anunta-ne ca-ti doresti varianta "open" si iti spunem data.

Ce vei invata la acest curs:

Care sunt transformarile invizibile care s-au produs in secolul XXI in marketing.
DE CE trebuie sa stim noua psihologie a marketingului si sa anticipam asteptarile audientei specifice, ca sa ne putem atinge visul.
Cum se aplica toate aceste secrete, astfel incat afacerile sa ne mearga de la sine, adica rezultate mari cu eforturi mici

De ce trebuie sa suferim ca sa intelegem unde ne este locul intr-o economie in care s-a uniformizat totul, in care produsele, serviciile si chiar consultanta, de care avem atata nevoie se vand tot mai greu?

De ce Facebook a cumparat WhatsApp cu 16 miliarde de dolari si de unde are atatia bani sa faca asta si ce mai cumpara oamenii de fapt, pentru ca si tu cumperi ce cumpara ei, dar nu ai reusit sa formulezi si sa conceptualizezi de unde vine esenta schimbarii, pentru a-ti permite asa ceva.

Bo Bennett are o vorba:

"Daca esti pe cale sa-ti pui intrebari despre schimbarea modului de viata, asigura-te ca vei face ceva cu raspunsurile."

Si atunci ar fi momentul sa ne reinventam, pentru ca, in scurt timp, si ceilalti, vazand cu alti ochi aceste lucruri si cum este mai nou perceputa valoarea, vor invata care este trecerea de la activitate la profitabilitate, exact cum spunea in cartea sa „Simtul urgentei”, John Kotter, „ganditorul” care se afla pe locul 41 in topul sau clasamentul „THINKERS 50”.

Daca te intrebi ce este acela REGIZOR DE EXPERIENTE, ce castigi daca implementezi permanent CONCEPTUL DE OASPETE si de ce Walt Disney a reusit sa creeze si sa lase mostenire un imperiu, care sa dureze de atatia ani, pornind totul de la marketingul experiential, atunci urmareste evolutia si ce inseamna sa creezi o lume intr-o alta lume.

Vezi liniile de croaziera Walt Disney Cruise Line, insula lor din Caraibe, Club Disney, faimoasele Disney Land si Disney World, canalele media, magazinele si, evident multe-multe altele... Si totul numai de la un concept.

Asa vei intelege mai bine de ce Confucius spunea:

“Spune-mi si voi uita, arata-mi si poate imi voi aminti, implica-ma si cu siguranta voi intelege”

Marketingul experiential NU ESTE PENTRU ORICINE, este doar pentru oamenii creativi, pentru ca face ceea ce publicitatea conventionala si marketingul pe stil vechi nu mai pot face, iar intelegerea lui iti limpezeste calea spre succes, lasandu-te sa te bucuri de viata si nu sa te strofoci cu veniturile la limita subzistentei sau de care sa nu fii prea multumit/a, pentru ca zilnic esti nevoit sa vinzi tot mai ieftin.

Spun adesea ca > ATATA VREME CAT NU VOM FI PREGATITI SA VEDEM OPORTUNITATILE EXACT ACOLO UNDE SUNT, ASA CUM IMBOGATIREA ALTORA IN PLINA CRIZA ARATA CA SUNT, RISCAM SA DEVENIM PERMANENT MARTORI FRUSTRATI AI SCHIMBARILOR, IN LOC SA DEVENIM SCHIMBAREA INSASI

DURATA: 3 zile

INVESTITIA: 3x130 EUR + TVA

INCLUDE: materiale scrise, diploma de participare, masa de pranz si 3 coffee break-uri

BONIFICATII: clientii fideli 10% discount, cate 20% reducere pentru fiecare cursant platitor, care te va insoti.

Ce castigi daca participi la acest curs:

1. Te folosesti de schimbarea intregului sistem, ca si cum este facuta pentru tine;

2. Aplici strategii secrete si o multime de studii de caz pe care eu le-am aplicat cu succes, scurtandu-ti drumul pana la succes, fie el material, dar si spiritual, fara investitii mai mari decat instruirea ta pentru aceasta;

3. Ii "magnetizezi" si pe ceilalti sa capete curaj ca asta este singura solutie. Colegii, angajatorii, familia sa treaca si ei cu aceeasi usurinta peste asa-zisa criza, fara a mai cauta pe altii vinovati pentru neadaptarea noastra la schimbare;

4. Devii parte din ultimul trend in branding, branding personal, comunicare integrata de marketing in fundamentarea actiunilor viitoare;

5. Inveti pentru totdeauna care este adevarata valoare perceputa in vremurile acestea si cum se creaza ea la superlativ atat din punctul tau de vedere, cat si al celorlalti;

6. Primesti o harta a comorii tale, pe care altfel cu greu ai fi descoperit-o si folosit-o la timp, ca sa te poti bucura de ea. "Harta" se insoteste cu cel putin 10 filtre, care functioneaza ca un GPS atunci cand vrei sa creezi valoare si vrei sa marketizezi rapid orice este valoros.

NOTA: Acesta NU este un curs de manipulare, NU incurajeaza manipularea si se adreseaza doar celor care vand lucruri valoroase sau creaza valoare prin serviciile lor si pe care ii procupa fericirea si linistea sufleteasca inaintea banilor!!!

Ce pierzi daca nu participi la acest curs:

1. Pierzi timpul pana la atingerea fericirii molipsitoare si a bunastarii deopotriva materiale si spirituale, pentru ca: "Fericirea nu este sa obtii tot ce-ti doresti, ci sa-ti doresti ceea ce ai obtinut."

2. Pierzi placerea de a scapa de competitie, pentru ca te vei muta in alte "sfere" ale acelorasi idei de afaceri, iar ei se vor transforma tarziu, cand se vor prinde, in niste imitatori timizi...

3. Pierzi placerea de a-ti fixa preturile dupa cum vrei, devenind competitor sau competitoare doar cu tine insuti/ insati, fara a fi tot timpul cu sufletul la gura si nemultumit/a de viata pe care o duci.

4. Pierzi intalnirea cu oameni foarte dornici de schimbare de la care chiar vei avea ce invata

5. Pierzi placerea de a fi cautat de clienti si imitat de altii.

De ce probleme vei scapa cu ocazia acestui curs

1. Problemele cu marketingul, pentru ca-l vei vedea altfel decat pana atunci si te vei motiva prin studiile de caz ca aceasta reteta este garantata

2. Problemele cu felul de a oferta, pentru ca vei sti cum ar fi trebuit sa-ti formulezi ofertele, ca sa fie vazute altfel decat ale concurentei

3. Probleme cu vanzarea serviciilor sau oricaror tipuri de produse, pentru ca acum vor fi marketizate corect in raport cu secretele marketingului 3.0

4. Probleme cu brandingul si cu naming-ul produselor si serviciilor, ca sa poti capitaliza rapid orice eurocent sau energie investita

5. Probleme cu pozitionarea afacerii sau a ta ca brand personal

6. Probleme cu concurenta, pentru ca nu-ti vor mai spune clientii ca dincolo era mai ieftin

7. Probleme cu eficienta investitiilor, pentru ca vei invata sa renunti la ce n-ar fi mers oricum exact prin filtrele pe care le vei primi.

8. Probleme cu teama de a nu gresi cand iei o decizie de marketing

Daca-ti pui intrebarea: "De ce nu am aplicat eu toate astea pana acum?", nu ezita sa ne contactezi.

Trainer Of Trainers: Adrian Stavriu

Formular inscriere cursuri


Etichete: cursuri de marketing experiential , ultimul trend in marketing , MARKETING 3.0 , marketing experiential , vanzarea experientiala , probleme cu vanzarile , consultanta in vanzari , vanzarea consultativa , vanzari de servicii , cursuri de creativitate
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site