Optimum communication

Curs de organizare evenimente de lansare


Poate ai sa zambesti cand spun ca, un curs de organizare evenimente de lansare iti ia cel putin o zi, dar cand vei vedea cate veleitati are lansarea unui produs, lansarea unui curs, lansarea unui serviciu, lansarea unui restaurant, lansarea unui post de radio, lansarea unui website sau platforme online, lansarea unei carti, lansarea unui serviciu de consultanta si audit si, cu atat mai mult, lansarea in viata de cuplu a doi tineri casatoriti, adica magia unei nunti si a petrecerilor private, iti vei da seama ca nici o saptamana nu este de ajuns, pentru a invata cum sa ajungi sa-ti creezi propria reteta de lansari de succes, astfel incat stiinta ta de a face asta sa te aduca in centrul atentiei celorlalti si sa nu mai ai nevoie de a cheltui niciun ban pe reclama.


Conceptul de a face lansarile mult mai eficient decat competitorii tai, adica de a nu se limita la a strage mai multi oameni la un loc pentru un anunt, de genul: „Lume-lume, uite ce chestie desteapta am eu aici!” se cheama SpectacuLOUNCH


Ce tipuri de lansari vei sti sa inventezi intr-un mod atat de spectaculos, astfel incat oamenii sa nu uite niciodata de acea lansare si sa vorbeasca celorlalti despre tine si ceea ce ai de oferit:


A. Lansari de servicii:


1. Lansari de cursuri, workshop-uri, training-uri, coaching

2. Lansari de servicii de contabilitate

3. Lansari de servicii de avocatura si consultanta juridica

4. Lansari de servicii de curatenie, administrare si, in general, servicii de property management [instalatii, intretinere, alpinism, deratizare (DDD)...]

5. Lansari de servicii medicale si clinica medicala

6. Lansari de servicii de consultanta si audit

7. Lansari de servicii de agrement, sali de fitness

8. Lansari de servicii de babysitting si nursing

9. Lansari de servicii de design, webdesign

10. Lansari de servicii de arhitectura si proiectare

11. Lansari de servicii de transport


B. Lansari de produse


1. Lansari de produse alimentare

2. Lansari de produse turistice

3. Lansari auto

4. Lansari de produse tehnice si industriale

5. Lansari de produse vestimentare

6. Lansari de produse cultuale (carti, muzica, pictura, poezie, teatru, concerte)


C. Lansari speciale:


1. Lansari de posturi de televiziune si radio

2. Lansari de reviste, ziare

3. Lansari de platforme online

4. Lansari de firme

5. Lansari de restaurante, cafenele, pizzerii, catering si delivery

6. Lansari de hoteluri

7. Lansari de concursuri

8. Lansari de ONG-uri


La categoria lansari speciale poate intra si lansarea unei candidaturi politice sau a unui partid, dar imi rezerv dreptul de a oferi acest lucru doar sub forma de coaching pentru persoane pe care le pot cunoaste foarte bine, pentru ca nu vreau sa incurajez folosirea acestei metode experientiale in scopuri de manipulare.


Ca sa-ti dau un exemplu de greseala frecventa,

pentru care poti plati scump printr-o lansare esuata, afla ca, daca nu stii sa alegi corect pe cei care trebuie sa-ti vina la evenimentul de lansare, nu reusesti sa obtii efectul de unda de care ai nevoie, ca sa nu ajungi sa faci aceeasi lansare la nesfarsit si mai nimic serios in afacerea ta sa se intample.


Cand stii cum sa-i grupezi corect pe oameni in cele 5 categorii de gandire si de comportament, vei sti si cum sa-i abordezi, ca sa iti creeze efectul de unda de care ai nevoie.


Categoriile sunt:


1. INOVATORII (3,5% din total)

2. ADOPTERII TIMPURII (12,5% din total)

3. MAJORITATEA TIMPURIE (34% din total)

4. MAJORITATEA TARZIE (34% din total)

5. CODASII (16% din total)

 

Pe linia acestei gandiri, pe care se bazeaza si succesul Apple atat de urias, am lansat restaurante de lux, un post de radio, produse, servicii si altele asemenea si acestia nu se gadesc decat cum sa mai lanseze si altceva. (daca doresti iti pot oferi testimoniale semnate si chiar video despre asa ceva)


Daca iti place ca orice inceput sa fie in „forta”, ca sa zic asa, adica acel moment in care simti ca tot ce ai facut este atat de bine montat si fundamentat, incat poti previziona ca, la urmatorul pas, oamenii vor duce singuri vorba mai departe, fara ca tu sa mai investesti in reclama, atunci descarca documentul:


Descopera cum sa inventezi o lansare magica, pentru a face numai ce-ti place si a castiga maximul din pasiunea ta



Etichete: cursuri de organizare evenimente , cursuri de creativitate , cursuri de marketing prin eveniment , cursuri pentru restaurante
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site