Optimum communication

Experienta

In cei peste 16 ani de experienta in comunicare de marketing ni s-a confirmat ca “Nu trebuie sa fii trist ca nu ai fost remarcat, ci doar daca nu ai facut ceva remarcabil”, cum zicea Confucius, de aceea am intalnit:

- clienti care, pana ne-au cunoscut, dadeau vina aproape invariabil pe cei din jur, pe stat, pe guvern, pe angajati si nu observau ca societatea s-a schimbat total ca model de dezvoltare, ca internetul a “comodificat” totul, pentru ca acum, stand la plaja, poti compara o multime de preturi de pe intreg globul si aproape orice marfa iti poate ajunge la usa in maximum 3 zile;

- clienti care, pana le-am creat prima platforma online, erau total nemultumiti de forta de vanzari, vaitandu-se ca nu mai pot suporta costurile telefoanelor, salariilor, benzinei, cand, de fapt, cu un singur videoclip sau o serie, create special si bine indexate pe Google, toti cei care cauta efectiv ceea ce produc ei, sa sune si sa ceara mai multe detalii, iar 2 angajati, adica cei mai buni vanzatori si nu 10 sa raspunda la acele solicitari;

- clienti care nu stiau ca exista specialisti in comunicare de marketing, care ii pot ajuta la castigarea exclusivitatii distributiei nationale pentru niste produse foarte importante pentru piata romaneasca;

- clienti care nu stiau ca niste specialisti in marketing ii pot ajuta sa rezolve lichidari de stocuri de marfa refuzate de reseller-i, facand si profit, fapt aparent imposibil de crezut si nici ca vor face totodata o baza de date valoroasa;

- clienti care nu credeau ca niste specialisti in comunicare ii pot ajuta sa castige licitatii greu de castigat fara spaga, ci doar cu o gandire strategica;

- clienti care nu credeau ca prin strategii de marketing bine alese se mai pot creste preturile in perioada de criza;

In cei peste 12 ani de experienta in branding am intalnit:

- clienti care nu credeau ca exista experti in branding care pot reinventa un brand gresit, fara pierderi;

- clienti care nu credeau ca exista experti in pozitionarea marcii si afacerilor care sa creeze o imagine atat de strategica, incat sa poata reinventa o afacere care nu a mai functionat 3 ani, vanzand chiar mai scump;

- clienti care nu credeau ca sunt specialisti in naming, care pot sa creasca considerabil  vanzarile numai cu ajutorul numelui. Vezi Aquavilla, OKasions, Alpinism Serv si multi altii;

In cei peste 18 ani de experienta in marketing prin eveniment si PR am intalnit:

- clienti care nu credeau ca un arhitect de eveniment si o strategie de PR pot aduce 4 televiziuni, care la ore de maxima audienta sa difuzeze gratuit povestea marcii respective;

- clienti care nu credeau ca prin strategii de eveniment si video marketing poti umple un restaurant la refuz;

Iata, asadar, de ce am indragit Motto-urile:

Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun. Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun. -W. Edwards Deming

Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene. -David Dunham

Pentru descoperirea frumusetii comunicarii de marketing am creat retete de training si cursuri open de vanzari, reframing marketing si branding, unice in Romania, unde ne instruim clientii sa deosebeasca o idee trasnita de o creatie publicitara de exceptie si de o gandire strategica, depasindu-si competitia.

Si din acest motiv garantam reusitele investitiilor in comunicare integrata de marketing, oricat de mic ar fi bugetul.

Vrei sa vezi?

Etichete: comunicarea integrata de marketing , consultanta branding , consultanta in comunicare de marketing , consultanta in vanzari , consultanta PR , arhitectura de eveniment , cursuri de branding , cursuri de creativitate , cursuri de vanzari , naming , pozitionarea de marketing , probleme cu marketingul , probleme cu vanzarile , reframing marketing , specialisti in branding , strategii de brand
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site