Optimum communication

Experienta in marketing

Ca sa pot inventa „Metoda D.A.I.A.”, cea care iti schimba povestea, adica:

- Ii face pe oameni sa para ca ei te-au DESCOPERIT, cand ai ceva de oferit,  indiferent ca e vorba de produse, de servicii, de cursuri sau de consultanta

- Ii face pe oameni sa ACCEPTE ca merita sa te asculte pana la capat, cand vrei sa le spui ce ai de spus despre oferta ta

- Ii face pe oameni sa aiba INCREDERE ca ceea ce faci este autentic si le foloseste, iar la final

- Ii face pe oameni sa cumpere, pentru ca vor considera ca ei singuri au ALES si nu tu le-ai batut la usa sa le bagi pe gat ceea ce ai de oferit

Am trecut prin nenumarate incercari, care m-au invatat ca oamenii cumpara:

- Mai degraba o experienta, decat un produs. EXEMPLE:

1. Mai degraba cumpara o cafea cu 12-15 dolari intr-un restaurant rotativ sau  deasupra unei privelisti, decat cafeaua cu doar 3-5 dolari intr-o cafenea banala;


2. Mai degraba cumpara un hanorac sau bocanci de munte cu pret dublu dintr-un magazin care are un munte in mijloc si urca pe el, decat de la un magazin, care le vinde la jumatate de pret chiar la 2-300 de metri mai incolo;


3. Mai degraba cumpara experienta unor gauri sigure, precise si rapide, decat  bormasina in sine;

- mai degraba o experienta, decat un serviciu. EXEMPLE:

 

1. Mai degraba cumpara experienta distractiei copiilor in preajma unor personaje de poveste si povestile lor, la pret de aproape 5-8 ori mai mare, cum este parcul DisneyLand, decat serviciul de a-si da copiii in carusele si „tiribombe” intr-un  parc de distractii banal.


2. Mai degraba cumpara la pret dublu experienta servirii intr-un restaurant care  ofera un show, cum sunt cele unde se prepara sushi, decat undeva unde sushi este adus gata preparat

- mai degraba o experienta, decat o consultanta. EXEMPLE:

1. Oamenii cumpara mai degraba participarea la o conferinta si un workshop  spectaculos, care se lasa si cu un coaching sau consultanta la final, decat sa  cumpere direct o consultanta de la cineva, care nu stie sa faca si show din munca lui.

Am dat mai multe detalii la Cursul de organizare evenimente

Acestea toate au venit dupa:

- 8 ani in invatamant, unde am invatat sa descopar ce este mai bun in oameni si sa-i pun in valoare

- cateva luni am fost Label Manager intr-o multinationala romano-americana, dupa care am fost recrutat de o companie romano-engleza

- 8 ani am condus o agentie de media multinationala, printre altele si reprezentanta Sony Music in Romania, unde am invatat secretele media si publicitatii neconventionale

- peste 18 ani de experienta in PR, facand sute de campanii in presa, care au  schimbat imaginea clientilor mei

- peste 13 ani am lucrat branding si advertising

- peste 16 ani am tinut cursuri de marketing, cursuri de media, cursuri de PR,  cursuri de ofertare, cursuri de branding si cursuri de vanzari pentru directorii de radiouri

- peste 8 ani am tinut cursuri de organizare eveniemnte, marketing si arhitectura de eveniment, invatandu-i pe oameni cum sa faca evenimente de lansare, evenimente de fidelizare a clientilor noi si revenire in atentia clientilor vechi, cum sa-i faca pe sponsori sa-i aleaga inaintea competitorilor lor sau cum sa-si vanda doar conceptele de eveniment si experienta;

- am creat peste 56 de platforme online, dintre care unele au rate de conversie si de 50%

Mai sunt multe de spus, dar, ca sa vedem cat de relevanta este experienta mea pentru visul tau prefer sa-mi spui mai intai:

Cand vine vorba sa faci numai ce-ti place si sa castigi maximum din visul tau, care este cea mai mare provocare, cea mai mare nevoie sau frustrare a ta?

Provocarea ta aici


E greu sa-ti amintesti chiar toate strategiile de comunicare de marketing folosite si toate provocarile advertising-ului carora nu le-am rezistat, dar o parte dintre domeniile care ne-au adus atata experienta in publicitate, domeniile pentru care am lucrat si lucram sunt:

► strategii web, lansare, promovare si branding pentru radiouri, ziare, reviste si televiziuni;
► lansare, promovare si branding pentru hoteluri, vile si pensiuni turistice;
► lansare, promovare si branding pentru agentii de turism romanesti si internationale, web development si strategie web;
► lansare, promovare si branding pentru industria alimentara (sucuri, patiserie, panificatie, produse lactate, dulciuri, bere, bauturi alcoolice, apa minerala, condimente, procesatori de carne);
► lansare, promovare si branding pentru restaurante, fast food-uri si servicii delivery, inclusiv lansari de restaurante de lux,
► lansare, promovare si branding pentru showbiz si Entertainment, poromovare de evenimente culturale si sportive, promovare jocuri si concursuri televizate;
► branding si promovare agentii imobiliare si agentii de turism romanesti si internationale;
► lansare, promovare si branding pentru industria textila, moda si modeling;
► lansare, promovare si branding pentru industria foto (magazine foto online, aparatura foto, consumabile si laboratoare foto);
► promovare pentru industria agricola (ingrasaminte/ fertilizatori);
► lansare, promovare si branding pentru mobila si industria lemnului;
► lansare, promovare si branding pentru fabrici de tamplarie din lemn stratificat;
► comunicare de marketing in domeniul financiar/ bancar;
► comunicare de marketing in IT [tehnologia informatiei si comunicatii (IT & C)],
► comunicare de marketing in industrie;
► comunicare de marketing in industria chimica;
► comunicare de marketing in media;
► promovare servicii cu valoare adaugata si ISP;
► comunicare de marketing in industria farmaceutica;
► promovare vanzari directe, promovare lanturi de magazine si supermarketuri;
► promovare industria auto si adiacenta;
► branding pentru constructii civile si industriale;
► promovare servicii de paza si protectie,
► lansare, promovare si branding pentru servicii de curatenie, deratizare, dezinfectie, dezinsectie, alpinism utilitar civil si indrustrial;
► promovare saloane de frumusete, hairstyling, masaj, wellness, sali de gimnastica si fitness;
► promovare vanzari de utilaje HORECA, hoteluri, restaurante, pub-uri, delivery, catering, pensiuni;
► branding si promovare mobila si accesorii;
► promovare echipamente sportive si cluburi sportive;
► promovare productia publicitara;
► promovare ONG (organizatii neguvernamentale), asociatii si fundatii culturale si non-profit;
► lansare, promovare si branding pentru statii de betoane,
► lansare, promovare si branding pentru statii de mixturi asfaltice;
► lansare, promovare si branding pentru materiale pentru constructii;
► lansare, promovare si branding pentru servicii juridice;
► lansare, promovare si branding pentru firme de recuperari de debite/ creante
► lansare, promovare si branding pentru importatori/ distribuitori de materiale publicitare si consumabile specifice tipografiilor;
► lansare, promovare si branding pentru magazine de moda;
► lansare, promovare si branding pentru decoratiuni interioare;
► lansare, promovare si branding pentru cluburi de fotbal si echipe de fotbal;
► lansare, promovare si branding pentru festivaluri muzicale si evenimente muzicale;
► lansare, promovare si branding pentru magazin de piese auto;
► lansare, promovare si branding pentru ateliere de croitorie;
► reclama pentru firme de consultanta in industria petroliera si prospectiuni geologice;
► lansare, promovare si branding pentru restaurante in stil italian
► strategii web, lansare, promovare si branding pentru firme de consultanta in management
► lansare, promovare si branding pentru unitati protejate:
► lansare, promovare si branding pentru firme de instalatii si promovare online;
► strategii web, lansare, promovare si branding pentru grupuri de interese economice;
► strategii web, lansare, promovare si branding pentru servicii cu valoare adaugata:
► strategii web, lansare, promovare si branding pentru magazine de cadouri:
► strategii web, lansare, promovare si branding pentru firme specializate in organizarea de evenimente:

... si vei afla de ce clientii nostri au capatat dependenta de consultanta in comunicarea de marketing, branding si multe altele, daca ne contactezi, 16 ani de experienta in comunicare, cu siguranta nu incap intr-o prezentare succinta.

Etichete: cursuri de creativitate , strategii de brand , consultanta in comunicare de marketing , consultanta PR , consultanta branding , cursuri de vanzari , consultanta in vanzari , specialisti in branding , pozitionarea de marketing , naming , arhitectura de eveniment , comunicarea integrata de marketing , cursuri de branding , reframing marketing , probleme cu vanzarile , probleme cu marketingul
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site