Nu poti fi proprietarul clientilor tai, dar
luni, 24 februarie 2014
E de la sine inteles ca, orice efort ai face, nu poti fi proprietarul clientilor tai sau ai viitorilor clienti, cu toate ca o minte bolnava si-ar putea dori asa ceva, dar, daca-ti doresti cu adevarat o apropiere aparte fata de ei si vrei sa detii un monopol, atunci ceea ce poti detine numai tu, este monopolul momentelor si experientelor traite impreuna cu clientii.
Te-ai gandit vreodata ca asta nu ti-o poate lua nimeni?
Daca da, atunci ce strategii de loializare ai si ce ai facut ca experientele tale cu clientii sa fie absolut unice si incantatoare?
Cine nu-si schimba furnizorii si pe cine nu intereseaza oferte alternative, cu asa zise preturi mai mici?
Iti spun eu: pe mine cu greu ma convingi sa-mi schimb furnizorii, daca acestia m-au facut sa fiu incantat de ei si m-au servit cum trebuie, exact in momentul in care am avut nevoie.
Si ca mine sunt cu miile. Suntem destui care stim ca un pret foarte mic poate insemna vicii ascunse sau o imbiere, care iti poate pregati o viitoare teapa.
Sunt, asadar, patru situatii favorabile pentru a-i crea clientului incantarea de care are nevoie pentru a nu mai cauta un inlocuitor:
1.Sa-l ajuti sa descopere la tine o oferta fara cusur sau sa creezi cadrul descoperirii ei altfel decat de obicei. Adica: sa fii usor de gasit si accesibil, sa-l servesti cu mai mult decat produse si servicii si aici ma refer la transformare si schimbare in bine, sa gaseasca detalii suficiente pentru ceea ce va cumpara, sa-i oferi garantii pentru orice si produse sau servicii unice in felul lor.
2. Momentul intalnirii cu tine sau cu afacerea ta sa fie ca un WOOW, iar daca este intrebat despre tine sa se exprime cu: L-am sau i-am descoperit pe..., cand tocmai cautam ceva special sau aparte. Sau, mai important, mi l-a sau mi i-a recomandat prietenul meu X.
3. Te-ai folosit de strategii de loializare, pornind de la niste idei de evenimente sclipitoare, evenimente la care l-ai invitat si in care ai creat cadrul sa te cunoasca exact asa cum esti, un om ca si el, dar cu aspiratii comune si valoroase, facandu-l sa se simta absolut special.
4. Sa fii MENSCH si, daca cumva nu esti, sa devii MENSCH, cat mai curand posibil.
Daca nu stii ce inseamna MENSCH, scrie-mi si-ti voi spune.
Daca nu stii cum se organizeaza un eveniment special, folosindu-te de marketing prin eveniment si cum se creaza concepte de eveniment iesite din comun si campanii de responsabilitate sociala, te astept la cursul unic in Romania, care, cu siguranta iti va schimba perspectivele despre ce ar putea deveni viata ta de acum inainte.
Sa ai o zi agreabila,
Adrian Stavriu
Trainer Of Trainers si Manager de responsabilitate sociala
Formular de inscriere curs Organizare Evenimente
Daca ai ceva publicat legat de acest subiect te rog transmite link-ul .
O seara placuta ,
Radu Balasoiu
ai citit articolul asta cumva?
http://www.adrian-stavriu.ro/loializarea-clientilor/
am un intreg curs unic in Romania despre marketing experiential, cat si despre vanzari experientiale, care fac minuni...
tinem aproape