Specialist in marketingul restaurantelor
Specialist in marketingul restaurantelor, poti fi si tu
Ca sa poti ajunge chiar tu un specialist in marketingul restaurantelor si sa oferi la randul tau consultanta pentru restaurante, cafenele, hoteluri, deci HORECA in general, trebuie sa intelegi ca acum este momentul tau.
DE CE SPUN ASTA?
Am lansat in parteneriat o platforma online specializata, numita www.consultanta-horeca.ro si observ cu bucurie ca a explodat cererea de bucatari, ospatari, picoli, ca si cererea de utilaje HORECA, de consumabile HORECA si inclusiv de consultanta in zona de cafenele, fast-food, pizzerii si asa mai departe.
Tocmai pentru ca a crescut si a evoluat mult domeniul si intreaga oferta din industria de ospitalitate, pentru ca tot mai multi straini vin si vor veni in Romania, pretentiile clientilor, care au tot iesit si ei in occident, au crescut atat de mult, incat putini antreprenori sunt pusi la punct cu noile trenduri in HORECA si, mai ales, cu marketingul experiential.
Putini stiu sa imbrace toate serviciile acestea intr-o experienta si vand in continuare mancare, bautura si cate un eveniment din cand in cand.
Este suficient sa mergi de cateva ori in cele mai civilizate tari occidentale, ca sa vezi, cum au inteles antreprenorii de restaurante sa se concureze si cat de mult pun accent pe marketingul experiential si pe francizare.
Asadar, cred ca nu poate fi un moment mai propice pentru tine sa inveti cum sa-ti pui o asemenea afacere pe pilot automat, ca sa castigi si cand dormi, nu numai cand te implici in afacere.
Sunt cel putin trei-patru moduri in care te pot ajuta:
1. Sesiune de coaching, ca sa inveti umar la umar cu mine, cum sa regizezi o experienta de vis a vizitatorilor si sa-i atragi pe oameni din filmul lor in filmul tau, devenind chiar tu un mare regizor de experiente de marketing pe domeniul restaurantelor si sa-ti pui afacerea pe pilot automat;
2. Curs de marketing experiential, care te ajuta sa-i atragi doar pe clientii ideali, sa-i faci pe oameni sa vorbeasca despre tine, fara sa mai cheltui bani pe reclama, sa inveti sa le ghicesti gandurile si sa-ti ceara exact ce ai tu de oferit, fara ca tu sa insisti pe vanzare si sa poti castiga si-n timp ce dormi;
3. Curs de organizare evenimente si arhitect de eveniment, care te ajuta sa inventezi concepte de eveniment, atat de atractive, incat oamenii sa renunte la altele, ca sa vina la ale tale si sa obtii o mare interactivitate, care sa creeze astaptari mai mari de la tine decat de la ceilalti si sponsori dornici sa se implice mai mult in ale tale, decat in ale altor organizatori de evenimente;
4. Consultanta in comunicare integrata, ca sa poti lucra dupa un plan si o stratgie de comunicare integrata si sa-ti amplifici afacerile, pana la nivelul de a le automatiza.
Mai multe detalii gasesti la fiecare curs amintit si pe Curs de marketing experiential, ca sa stii “Cum sa castigi un Oscar pentru filmul vietii tale”