Optimum communication

Studii de caz in comunicare

Studiile de caz in publicitate in opinia noastra trebuie facute strict in contextul coerentei investitiei in comunicare, puterii de sustinere prin campanii promotionale ajutatoare, corectitudinii constructiei capitalului de brand, alegerii corecte a beneficiilor competitive s.a.m.d.

Fara respectarea unei coerente, consistente si consecvente in strategiile de comunicare de marketing, in orice studii de caz in publicitate veti parcurge, practic nu poti obtine campanii publicitare salvatoare sau alte solutii miraculoase de salvare a afacerii, daca nu vei avea strategii de promovare corecte, strategii de pozitionare intelepte si o corecta marcare a teritoriului.

De pilda, cand solicitati unei agentii de branding studii de caz, intrebati-i cu ce investitie au obtinut acea constructie de brand, cum au aplicat strategiile de marca alese si ce economii au realizat.

Cazul Grup DEEP SERV GIE - este una dintre povestile de succes in stil american, am putea spune.

Am inceput parteneriatul cand firma a debutat cu servicii de curatenie si avea 4-5 angajati, adica in 2000, iar de cand am inceput serios parteneriatul, printr-un contract constant si am reusit sa educam piata, practic, totul s-a transformat intr-un bulgare de zapada. Astfel incat am reusit in 2005 sa creem Derati Serv, in 2006 Alpinism Serv, in 2007 GES Construct si la finalul anului, am imbracat totul sub forma unui grup de interese economice cu o traiectorie verticala.

Valoarea studiilor de caz in comunicare este cu atat mai mare cu cat legatura de autentic parteneriat si incredere, intre agentie si client, este mai mare.

Practic functionarea dupa o platfoma de comunicare de marketing este secretul succesului. Fara acest pragmatism si fara trainingurile de comunicare si PR la nivel de grup, nu s-ar fi ajuns la cresterea afacerilor cu 100% in fiecare an si, dupa cum veti vedea, daca urmariti cele 10 minute de emisiune economica, chiar si in plina criza, grupul are cresteri de 60%.

In acest testimonial video, in cadrul emisiunii The Money Channel Business Tour, managerul Grup DEEP SERV G.I.E., domnul Marian Spinu, care este un admirator al miliardarului Richard Branson, vorbeste de la minutul 6 despre aceasta evolutie si despre felul cum Adrian Stavriu, specialistul nostru in comunicare de marketing si branding, i-a trasformat afacerea intr-una sigura si continuu ascendenta...

 

In curand aceasta rubrica va contine:

- Studii de caz in relatii publice/ PR

- Studii de caz in organizarea de evenimente

- Studii de caz in branding

- Studii de caz in comunicare de marketing

- Studii de caz in naming

- Studii de caz in marketing online

- Studii de caz in PR online

- Studii de caz in publicitate radio

- Studii de caz in pozitionare de marketing

- Studii de caz in marcarea teritoriului

- Studii de caz in training

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site