Testimonial Radu Abagiu
Radoxlab Buzau
Aprecieri asupra colaborarii cu agentia
de publicitate Optimum Communication
1. Cum am aflat despre echipa Optimum Communication?
- cunoscandu-l pe dl. Adrian Stavriu ca si lider de opinie in toata aria de expertiza de comunicare de marketing, PR si advertising, cunoscandu-i proiectele si succesele.
2. Cum am apreciat initial problema pt care am solicitat ajutorul? (cum s-a nascut problema de comunicare)
- desigur totul a pornit de la consultanta de care aveam nevoie in dezvoltarea unei noi afaceri si stiind ca intr-o piata atat de aglomerata, succesul nu poate veni decat din comunicare, am insistat sa aflu care este reteta miraculoasa, dupa care companiile consiliate de dl Adrian Stavriu ajung sa bifeze succese in lant;
- probabilitatea ca un manager sa intuiasca perfect ceea ce se va intmpla, este redusa datorita subiectivitatii, asa ca si eu m-am regasit printre acestia;
- practic bugetul ne limiteaza intotdeauna optiunile si, daca nu faci ceva ca acei bani si asa putini sa nu fie irositi, te vezi repetand aceleasi greseli cu incapatanare. Sunt convins de asta pentru ca nu este singura mea afacere si, pornind o alta, am hotarat s-o fac cu dreptul, mai ales ca promisiunea fusese ca voi scoate curand banii investiti si mai mult decat atat;
3. Cum a decurs colaborarea?
- daca termenul "ceas" se potriveste, atunci asta este. De aceea imi cer scuze, cu aceasta ocazie, ca eu nu am putut tine pasul cu ei, fiind foarte ocupat cu dezvoltarea afacerii in paralel.
4. Ce am obtinut?
- mai mult decat m-am asteptat, adica o imagine coerenta, consistenta si consecventa, asa cum ii place domnului Stavriu sa spuna, un site perfect functional si flexibil, extrem de prietenos in exploatare si 99% administrabil. Practic pot schimba aproape totul in el in orice moment, avand la indemana toate instrumentele de marketing gandite bine inainte;
- daca ar fi sa dezvolt conceptul, pot spune ca mi-au fost transpuse perfect obiectivele;
- am mai obtinut consultanta necesara si suficienta, ca sa-mi vad afacerea din exterior, sa am incredere in pasii viitori si sa ma tin de un plan de comunicare eficient si bine structurat.
5. Ce ar mai fi de spus? (referitor la agentie sau mediul de afaceri)
- pentru noi, investitorii autohtoni, totul atarna de abilitatea de a ne adapta si asta am invatat. Cred in definitiv ca succesul acestei agentii consta in puterea de a se transpune exact in afacerea fiecaruia. Mie prima vanzare la numai o luna dupa lansare, asta mi-a demonstrat. Si faptul ca in numai 3-4 saptamani suntem pe pagina I a Google dupa cateva cuvinte cheie.
6. Ce recomandam agentiei?
- in primul rand sa nu lucreze cumva pentru concurenta ïŠ!!! in rest nu putem sa recomandam mai mult decat «keep walking!».
7. Ce le racomandam celorlalti? (ca urmare a experientei avute cu agentia)
- sa nu faca ceea ce eu am facut, adica sa astepte atat de mult minuni, pt ca ele depind de noi in mare masura si de puterea de a face distinctie intre frumos si eficient sau optim, pentru ca intotdeauna exista unul.
Director: Radu Abagiu Data: 11.03.2008