Optimum communication

Texte publicitare induiosatoare


marți, 20 august 2013

Daca ne iei pe toti la bani marunti, fiecare avem create texte publicitare gata sablonate, cu sotia, sa nu bazaie ca iesim la o bere ca baietii, cu copilul care incearca sa ne mai convinga sa-i cumparam ceva, dupa ce deja i-am mai cumparat, cu seful, ca sa dam bine la filmari s.a.m.d. Si spun publicitare, pentru ca incercam cu aceste texte sa nu ne sifonam imaginea deja bine dichisita.

Vorbeam la capitolul naming si identitate verbala deja despre fundamentele acestei afaceri si cum pot functiona aceste servicii, daca te gandesti sa-ti castigi existenta cu asa ceva sau te gandesti sa folosesti marketingul prin continut, ca principala parghie de promovare.

Cel mai frecvent si dureros fenomen care se petrece aproape zilnic in materie de strategie de continut, ne face sa trecem pe rand de la respingere, la intristare, ajungand la induiosare, fata de "ofertantii" care ne darama casutele de e-mail cu promisiuni neacoperite sau ne imbie sa poposim pe site-uri fara substanta si credibilitate.

Este elementar faptul ca nu-ti poti construi o reputatie pe ce ai de gand sa faci, ci doar pe ceea ce deja ai facut, cum spunea Henry Ford.

Sigur ca poti crede cu usurinta ca ai devenit specialist in marketing prin continut, deoarece ai "textele la tine" pentru ca ai terminat Filologia sau luai mereu 10 la cate o compunere si ca este aparent usor sa faci creatie de continut web, sa zicem, burdusind blogurile sau radacina unui site cu continut complementar.

Cu toate acestea, viata bate filmu' si se pare ca este cale lunga pana la a deveni specialist in marketing prin continut, pentru ca trebuie sa fii cate putin din toate, adica:

- specialist in marketing online, pentru ca trebuie sa stii cum si de unde poate "ateriza" audienta pe site-ul in cauza sau pe blog;

- specialist in SEO si SEM, pentru ca trebuie sa stii cum se scriu titlurile paginilor, legaturile, de unde vin acestea si interdependentele cu tot ce inseamna social media si veleitatile acestor parghii;

- specialist in vanzari, penru ca ai nevoie mereu sa construiesti parghii emotionale, sa stii ce inseamna si cand se introduce un "call to action" sau la ce reactioneaza mai bine o categorie de public tinta, altfel ce sens mai are sa creezi o jungla de continut si texte publicitare;

- specialist in branding, pentru ca trebuie sa cunosti managementul capitalului de brand si in ce faza a dezvoltarii afacerii te afli, apoi care promisiuni pot fi tinute si care nu, pentru a nu devaloriza marca in care s-a tot investit;

- specialist in PR online (relatii publice), pentru ca nu toate paginile si nu tot continutul trebuie sa vanda direct, ci poate avea rol de intarire a imaginii;

- si nu in ultimul rand, specialist in comunicare integrata de marketing, pentru ca vei sti cat din efortul si strategiile de comunicare de marketing se pot transfera in online si tese cu partea de strategie din offline;

Pe aceasta schema de functiuni ar trebui sa se plieze experienta relevanta cu clienti de acelasi tip, pe categorii de servicii sau categorii de produse.

Si, de asemenea, pe un astfel de schelet am structurat un Curs de marketing prin continut unic in Romania, numit - Bogatie in si din continut

Asadar, vorbele nu costa, dar buna lor intrebuintare te poate imbogati.


 



Etichete: campanii SEM , campanii SEO , consultanta in vanzari , creatie de continut , creatie de reclame , Idei de afaceri , identitate verbala , marketing prin continut , scrisori de vanzari , specialisti in vanzari , strategii de continut , texte publicitare
Adaugă comentariul tău
Nume
Email
Pagina web
Comentariu
Comentarii vizitatori:
Nu au fost trimise comentarii.
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site