Cursuri de branding
Curs de creativitate in branding, care te pregateste in Managementul capitalului de brand in Secolul Generozitatii
M-am gandit la aceasta reteta de cursuri de branding, dupa ce am descoperit ca peste 75% dintre antreprenorii care au trecut pe la noi din dorinta de a beneficia de serviciile de branding Optimum Communication, fara a solicita si servicii de consultanta in comunicare in completare, au ramas la faza declarativa a brandului sau mai bine spus la faza de intentie.
Dupa cum se stie, de la grafica unui logo, pana la brand este totusi o distanta considerabila, asadar judecata de valoare a unui brand sau a unui potential brand, daca acceptam ca un logo nu este neaparat un "brand", se poate face numai dupa o analiza profunda si dupa o fixare a referentialelor.
Prin cursul de branding, numit "Cum iti construiesti un brand cuceritor?" ne propunem de fapt sa explicam mecanismul de a da viata unui brand al viitorului, laolalta cu strategia de pozitionare de marketing.
Si pentru ca viitorul incepe de astazi, iar noul nascut trebuie invatat sa mearga mai intai, pana sa ajunga, doctor, astrolog, cosmonaut sau dansator, acest lucru poate fi facut doar intr-un context al schimbarilor si al inovatiei, astfel incat sa netezim calea si sa scurtam drumul pana la notorietate.
Cand stim ca managementul capitalului de brand este esential de imbunatatit in construirea unui brand strategic, ce crezi totusi ca ii determina pe corporatisti sa investeasca atat de mult in asta? Nu cumva rezultatele si avantajele de dupa?
Hai sa ne gandim, deci, ce a fost pana acum brandingul si ce a devenit intre timp?
Ai urmarit vreodata evolutia? Ce am castigat si ce s-a pierdut pe parcurs? Si, mai ales, care sunt pagubele colaterale?
Corect, acum cea mai "ravnita" marfa de pe planeta a ajuns ATENTIA. Pentru ca noi toti avem nevoie de o cat mai mare cota de atentie, ca sa atragem concertat privirile asupra noastra si sa putem acumula o cota de piata corespunzatoare, daca vom oferi ce trebuie pietei.
Care este parerea ta? Merita sa pozezi in Playboy, ca sa atragi atentia?
Sau merita sa scrii mare cu rosu pe cofetaria ta, daca ai una:"SEXSHOP SI DULCEGARII" ?
Iar cand intra clientul sa pui un afis mare "corectiv", cum zicea prietenul nostru Razvan Dragoi pe www.cioclopedia.ro: SEXAGENAR SHOP - PRAJITURI CU INDULCITORI, PENTRU DIABETICI - Acum, daca tot ai intrat, cumpara si tu a prajitura, ceva!!!
De aceea, pe masura ce competitorii nostri devin tot mai agresivi si sufoca piata, daca tii ca afacerea ta si domeniul in care activezi sa nu se duca total la vale, poti schimba paradigmele, neajungand sa reduci preturile, pana la a nu mai face profit, ci poti da o turnura speciala.
Cursul de management creativ al capitalului de brand este de o zi si poate fi sub forma de workshop.
Emisiunea "Dialogurile cetatii" de la TV Gorj la care am fost invitat si in care am discutat despre secolul generozitatii
Va rugam sa reveniti pentru detalii sau sa ne contactati.