PR si organizare evenimente
Organizarea evenimentelor de succes este deliciul expertilor in relatii publice. Poti crea astfel sute de loiali, numai de la primul impact si odata cu lansarea unui restaurant, unui showroom sau a oricarui tip de afacere care se preteaza unei asemenea strategii de comunicare...
Atuurile unei companii care sta la adapostul unei firme de PR este acela ca, fiind greu sa vezi din interior ceeace merita aratat in mod strategic, beneficiaza exact de instrumentele obiective si eficace de a se comunica. Chiar daca rezultatele muncii unei agentii de relatii publice nu se vad imediat, asta nu inseamna ca in cautarea unei campanii de PR optime, nu trebuie sa invatam sa masuram.
Intrebarea pe care va sfatuim s-o adresati oricarei firme de PR este:
Cum vedeti dvs realizarea unei tactici de PR in cazul nostru?
Iar daca acestia nu pomenesc si despre strategii de PR si se grabesc doar sa "tacticizeze", atunci ceva nu este in regula.
Sun Tzu, marele strateg al istoriei, ale carui principii se pot traduce enorm in strategii de PR spunea:
"All men can see these tactics whereby I conquer, but what none can see is the strategy out of which victory is evolved."
Asadar acele agentii de PR care stapanesc perfect evaluarea campaniilor de PR vor porni tocmai de la evaluare spre planificarea si strategiile de PR ce se impun, pentru ca numai in felul acesta isi vor pune in valoare abilitatile si rezultatele.
Dupa 16 ani de practica si experienta in relatii publice am identificat ce domenii si activitati de PR ne plac cel mai mult. Iata cateva:
- Realizarea strategiilor de PR
- Realizarea tacticilor de PR
- Redactarea comunicatelor de presa
- Organizare conferinte de presa
- Organizare evenimente speciale
- Redactarea planurilor de criza sau planurilor de rezerva
- Strategii de campanii de marketing social si CSR
- PR marketing
- Managementul campaniilor de relatii publice
- Consultanta in relatii publice