Sunt zeci de motive pentru a scrie comunicate de presa, uneori extrem de interesante, insa agentiilor de PR, atunci cand oferteaza sau realizeaza consultanta in PR, le scapa deseori cel mai important lucru, si anume ELIMINAREA FALSELOR MOTIVE, pentru care o informatie este intr-adevar relevanta.
Asa cum spunea Coco Chanel: "Daca vrei sa fii de neinlocuit, atunci trebuie ca intotdeauna sa fii diferit.", daca lucrurile chiar asa stau, atunci de ce nu incepem invers, intai sa facem lucrurile diferit si sa le comunicam cu totii corect.
NOTA:
Pentru unii e o lupta, iar pentru noi e doar normal, sa fii diferit. De aceea consideram ca, daca nu-ti gasesti cu usurinta pozitionarea afacerii, sau repozitionarea ei, datorita schimbarilor dramatice din economie, merita sa inveti aceste lucruri de la specialisti in branding, pur si simplu, participand la toate trainingurile de comunicare si trainingurile de PR, pe care le-am conceput, tocmai pentru a demonstra ca diferentierea este esenta marketingului modern.
CONCLUZIA FINALA, pe care o extragem, participand zilnic la aceasta MARE INTRECERE de-a fi diferit, este ca toata aceasta competitie trebuie sa devina pana la urma o intrecere cu nimeni altcineva decat cu noi insine.
Antrenorul de baschet John Wooden spunea: “Fii mai preocupat pentru caracterul tau, decat pentru reputatie, pentru ca doar caracterul arata ceea ce esti tu de fapt, in timp ce reputatia este mai degraba ceea ce altii cred ca ai fi”
Cu ce suntem noi diferiti? Iata cateva diferentieri:
1. Prima agentie de PR din Romania, care a lansat cursuri de PR unice prin abordarea practicii de PR si marketing, de peste 18 ani. Vezi detalii la sectiunea Cursuri de PR Marketing;
2. Prima firma de training din Romania, care a lansat cursuri de creativitate in marketing pentru restaurante si HORECA in general;
3. Prima firma de consultanta in comunicare de marketing din Romania, care a creat programe de consultanta specializata pe servicii;
4. Prima firma de training din Romania, care a creat programe de training si cursuri de vanzari personalizate pe servicii, folosind experienta multinationala aplicata la piata romaneasca;
5. Prima firma de training din Romania, care a lansat cursuri de creativitate in organizare de evenimente
... si lista poate continua, iar detalii mai multe la pagina de cursuri si traininguri