Curs de vanzari creative
Curs unic de vanzari creative, prin natura abordarilor, studiilor de caz spectaculoase, filtrelor speciale, "la pachet" cu experienta de vanzari, comunicare integrata si new business de 20 de ani.
Vinde fara sa para ca vinzi - 24-25 ianuarie in Bucuresti
ATENTIE: Acesta NU este un curs despre a minti frumos!!! Este despre a sti sa te faci cautat/a.
Confucius spunea: Cand este evident ca nu-ti poti atinge obiectivele, nu le ajusta pe ele, ci felul in care obisnuiesti sa actionezi.
De cate ori nu ti-ai pus intrebarea: de ce mie nu imi ies strategiile de vanzare si de comunicare, precum competitorilor mei, cand de fapt am produse minunate, servicii minunate, am un sediu frumos, am logistica buna, folosesc tehnici de prezentare si ofertare bune si, cu toate astea, lucrurile nu stau cum simt ca ar putea sta?
Asa se face ca ai creat strategii de vanzari punand cap la cap cam tot ce stiai ca trebuie facut, ca sa obtii asteptata crestere a afacerii sau iesirea la rampa si totusi lucrurile nu merg intr-acolo.
Insa un concurent de-al tau, doar pentru ca a stiut ce este reframing marketingul, cum lucreaza marketingul rumorii, cum se creaza un brand personal sau cum se creaza valoare adaugata produselor si serviciilor, si-a insusit cea mai mare felie din “tortul” la care si tu aspiri. Ba, mai mult decat atat, ajunge si pe tine sa te impresioneze, chiar daca stii ca el nu este un specialist de talia ta, nu are produsele tale sau nu ofera serviciile tale, ceea ce te cam incurca, nu-i asa?
Francis Bacon spunea tare bine, ca inovativitatea este apanajul inteleptilor:
“Oamenii intelepti mai degraba creaza oportunitati decat sa astepte sa le gaseasca.”
Tu, de fapt, asta vei invata la acest curs/ training unic in Romania. Vei invata despre brandul platforma, despre parghii destepte si o multime de artificii, pe care le vei aplica din plin chiar la training.
Criza, dupa cum stii, a schimbat total regulile jocului.
- Oamenii nu mai suporta deloc sa incepi discutia cu ei cu: "Hai sa-ti arat sau hai sa-ti spun ce am eu de vanzare!"
- Mass-media, e mai mult new-media, pentru ca este permanent in transformare si migrare catre online si multimedia;
- Masurarea efectelor campaniilor publicitare este acum mult mai facila, dar trebuie totusi sa stii cum s-o faci si s-o anticipezi;
- obiceiurile de cumparare sunt cu totul altele, pentru ca oamenii nu mai au timp de pierdut si nici rabdarea la care te-ai asteptat;
- obiceiurile de informare sunt cu totul altele, pentru ca ne aflam deja intr-un “ocean” de posibilitati;
- noile tehnici de influentare si metodele sunt si ele diferite;
- noile tehnici de loializare si metodele recomandate sunt deja altele;
- previzionarea vanzarilor se face oarecum altfel, pentru ca si masuratorile de impact sunt mai facile;
- valoarea perceputa este alta, deci trebuie sa ne reconsideram inclusiv metodele de a inventa valoarea adaugata;
Iata cata nevoie este sa reconsideri totul si cum se cultiva creativitatea in vanzari.
Ce-ar fi daca ai sti sa faci toate cele enumerate mai sus si ai deprinde in cativa pasi cum se creaza brandul personal si, mai ales, cum se castiga autoritatea si independenta?
Ai obtine si tu o crestere a vanzarilor?
Ti-ar mai fi teama sa te intalnesti cu clientul, cand de fapt el te va cauta?
Nu cumva te-ai gandi cum sa cresti preturile, nu sa le scazi ca cailalti?
Nu cumva ai realiza cum se scapa de obiectii?
Nu cumva e mai usor sa te descopere clientii, decat sa mergi tu din usa in usa, exact cand el numai de tine nu avea chef?
Vino la altfel de cursuri de vanzari si vei afla ce puteai face si nici nu te-ai gandit.
Investitia este de 120 EUR/ zi, cu posibilitatea de a obtine 5% discount pentru plata integral in avans si cate 20% discount pentru fiecare prieten sau coleg platitor adus la acest curs.
Clientii vechi primesc bonusul de 10% de fidelitate
Contine:
> preevaluare,
> 8 ore de curs pe zi x 2 zile,
> suport de curs,
> seturile de filtre NEW SELLING Tools, New Selling Lures, filtrele POH si THE MUST HAVE SECRET's, Metoda TRW si MVA si celelalte instrumente descrise mai sus
> alte materiale interactive, metode de invatare, premii si surprize,
> masa de pranz, + 3 pauze de cafea sau ceai,
> aplicatii concrete pe cele mai greu de vandut lucruri si jocuri interactive ACT
> evaluare finala pe bune :),
> diploma de absolvire binemeritata,
> consultanta gratuita de o jumatate de ora la prima problema de vanzari identificata a fi rezolvata prin VINDE FARA SA PARA CA VINZI
Trainer vanzari si Trainer Of Trainers - Adrian Stavriu
ATENTIE! - retragerea, dupa ce rezervarea s-a facut, implica pierderea avansului de 50%.
Formular inscriere cursuri
Emisiune despre marketingul rumorii, secolul generozitatii,responsabilitatea sociala cu Adrian Stavriu