Optimum communication

Probleme cu vanzarile

Pregateste-te sa afli niste paradoxuri, dar si niste secrete in acelasi timp.
Este absolut normal ca toata lumea sa aiba probleme cu vanzarile, de vreme ce “Universul” se opune acestui lucru.


Chiar si tu te opui vanzarilor altora. Ce, tie iti place sa ti se vanda sau, dimpotriva, iti place sa cumperi si sa-ti alegi singur ce vrei, cat vrei si de unde sa cumperi acele chestii, care-ti trebuie sau ti le doresti?


De vreme ce viata reala functioneaza asa, singurul lucru logic, ce trebuie facut, este sa ne facem un proces de “constiinta”, ca sa reintram in gratiile “Universului”, pentru ca este inadmisibil ca in aceeasi zi, cand avem ceva de vandut, sa “atacam” cumparatorul, iar mai tarziu putin, sa punem stop unora, care ne suna, ne bat la usa sau “dau buzna”, prin orice alte metode, incearcand sa ne vanda ceva si noi sa-i respingem, avand chiar si un aer de superioritate si plictiseala.


Pe de alta parte stim, ca sunt cam 5-10% din piata, care vand si vand destul de decent si este absolut firesc sa ne indreptatim, ca si noi am putea vinde, doar ca nu intelegem toate dedesubturile succesului lor, iar din acest motiv este posibil ca tu sa fi ajuns chiar si pe aceasta pagina, unde, in loc sa te mint ca te voi invata sa vinzi pana la cer, iti spun ca, mai degraba, te-as invata sa-i faci pe clientii tai sa te caute, sa te descopere, sa te indrageasca si, finalmente sa cumpere, dar numai dupa ce ai legat deja, o relatie stransa cu ei.


De aceea si la cursuri, workshop-uri si seminarii sau conferinte, spun mereu, ca am ajuns la vorba lui Peter Druker, parintele marketingului modern, care spunea, inca de acum 50 de ani, celor care aveau probleme cu vanzarile, urmatoarele:

“Sensul marketingului este ca vanzarea sa devina nenecesara”.


Asadar, pentru ca vanzarea sa devina o consecinta a actiunilor noastre de marketing, trebuie sa stim, mai intai, ce sa ne dorim, pentru ca s-ar putea sa ni se si intample.


De ce spun asta?

Daca ne-am bucura ca niste copii ca vindem, sa zicem, printr-o metoda din secolul trecut, fara sa ne ingrijim de relatia noastra cu fiecare cumparator, atunci, cu siguranta, nu ne-am putea apropia de o afacere, cu adevarat sustenabila si, la scurta vreme, va trebui sa punem lacatul pe usa, tocmai pentru ca unii, mai destepti ca noi, au inteles secretul, s-au ingrijit sa monopolizeze atentia clientilor nostri si s-au imprietenit atat de mult, incat, nici promotiile noastre nu vor mai functiona, fara ca noi sa intelegem, ce ni se intampla.


Si-atunci, cum sa-ti recomand niste metode invechite, in care nu mai cred de 10 ani si pe care le critic in toate aparitiile publice?


CE ESTE CEL MAI SIGUR IN ECONOMIA SECOLULUI XXI?

Cel mai sigur lucru este ca ASTEPTARILE CLIENTILOR AU CRESCUT si au crescut atat de mult, incat nu poti rezista cu afacerea in secolul acesta, dar folosind in continuare metode din secolul trecut.


Un alt lucru sigur este ca dimensiunile economice, de tipul: PRODUSE, SERVICII si CONSULTANTA, pur si simplu, aproape au disparut.


Locul lor a fost luat de TIMPUL, care a devenit, ireversibil, a IV-a dimensiune economica, iar cand spun TIMP, ma refer, de fapt la EXPERIENTA CUMPARATORULUI, pentru care acesta este dispus sa plateasca si dublu sau chiar mai mult decat atat.


Chiar si Disney a demonstrat ca, folosind marketingul experiential, afacerile lui au fost permanent crescatoare, chiar si-n cele mai crancene crize economice.


De fapt, despre asta putem discuta si nu vreau sa-ti dau exemple, care sa nu-ti fie prea relevante, pentru ca, deocamdata nu stiu cine esti, ci banuiesc doar ca esti cineva curajos, care a luat taurul de coarne si a pornit propria batalie, asa cum am fost si eu cu ceva timp in urma.


Deci, scrie-mi mai jos, te rog, de ce natura sunt problemele tale cu vanzarile si cu ce crezi, ca te pot ajuta si intra apoi pe www.problemsolvingacademy.ro, ca sa fii si tu parte dintre cei care rezolva problemele oamenilor, facand din aceasta si profituri rezonabile si sa-ti pot trimite o multime de materiale cadou, ca sa te acomodezi cu modul meu de a gandi si sa vezi de ce am clienti, carora le-am facut si cate 4, 6 si 8 branduri.


O zi plina de inspiratie iti doresc,
Adrian Stavriu

Formular de contact


Etichete: probleme cu vanzarile , probleme cu marketingul , consultanta in marketing , consultanta in vanzari , vanzarea consultativa , specialisti in vanzari , specialisti in marketing
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site