Probleme cu loializarea clientilor
Problemele cu loializarea clientilor sunt cu atat mai delicate, cu cat clientii nu te percep ca pe un partener autentic.
Ce-ar fi sa debutam cu o suita de intrebari, care sa te faca sa vezi cu adevarat ce inseamna clienti loiali, ce inseamna parghii de loializare, ce inseamna adevarata loializare si de unde ar fi trebuit sa incepi povestea asta, ca sa iti amplifici afacerea mai mult decat te-ai fi gandit.
Pentru ca acum LUMEA SE SCHIMBA CA MODEL DE DEZVOLTARE, legile economiei s-au schimbat , evident ca si marketingul s-a schimbat, de aceea, ce-ar fi sa te gandesti la urmatoarele paradigme ale loializarii:
CEL MAI RAU CLIENT AL TAU, ESTE CEL MAI BUN PRIETEN
CEL MAI BUN CLIENT ESTE PARTENERUL TAU
De aici am putea sa incepem discutia, astfel incat sa intelegi ca nu vei mai avea probleme cu loializarea clientilor si te vei lauda ca si competitia cumpara de la tine, daca aplici parghiile noastre de tip FRENEMY MARKETING.
Ce este FRENEMY MARKETING?
Te astept la The New Brand In The New Jungle, seminar si workshop de branding si vei invata sa aplici asta in afacerea ta,
Adrian Stavriu