Nu stiu ce gandesc alti consultanti in marketing si comunicare, dar eu mi-am dorit tot timpul 3 bloguri: de marketing, de comunicare si de spirit, prin care sa pot impartasi deschis o sumedenie de experiente ce merita evitate sau uneori cautate, pentru cei care-si doresc cu adevarat sa descopere metode rapide de crestere a afacerilor sau notorietatea brandului personal si nu au timp prea mult de pierdut cu experiente inutile.
Le-am reunit pe toate acestea nu doar in expunerea unor metode rapide de crestere a veniturilor, ci si in analize de substrat a situatiilor de viata si de afaceri, care ne conduc spre luarea unor decizii, nu de putine ori, gresite.
Iar pentru ca, de cele mai multe ori, in incercarea de a gasi metode de salvare a afacerilor, ajungem sa ne vindem ce-avem mai sfant, adica sufletul, am cautat sa nu lipseasca din fiecare postare si ceva pilde video interesante, fapt care se pare ca a fost inspirat, pentru ca imi tine prietenii si amicii aproape, mai ales pe aceia care nu considera banii ca prima si singura prioritate, ci mai ales viata si ceeea ce lasam in urma noastra.
Tot ce-mi doresc nu este ca tu sa spui, ah ce bine era daca citeam si stiam asta inainte de a avea esecuri, ci mai degraba sa te incurajez sa aprofundezi comunicarea integrata de marketing si, de fapt, avantajele de a integra tot ceea ce facem in viata, gandind continuu si la responsabilitatea sociala a actiunilor noastre.
Numai faptul ca am “brifuit” peste 3000 de firme, pentru a ajunge sa lucrez cu peste 700, imi da sansa sa ma pronunt asupra a ce merge si a ce nu merge in marketing si comunicare deopotriva, evitand drumurile care se infunda...
Astept parerea ta despre fiecare articol sau despre intreg si-ti multumesc
- Articole despre marketing experiential
- ULTIMUL TREND IN MARKETING
- MARKETINGUL SCHIMBARII
- Articole despre vanzari
- Articole despre pornirea afacerilor
- Articole despre cresterea afacerilor
- Articole despre responsabilitatea sociala CSR
- Marketing prin continut - ARTICOLE
- Articole despre branding
- Articole despre comunicare de marketing
CU CE TE CONFRUNTI?
NOTA:
S-a demonstrat ca, de cele mai multe ori, luam deciziile prin imitatie si de aceea exista in continuare 5% cei care controleaza afacerile lumii si destinele noastre si 95% cei care trudim din greu pentru a le face de fapt jocul, in loc sa lucram mai eficient la cresterea afacerilor.
Apelul meu, dragi prieteni, este sa trecem de la era informarii spre era transformarii, de la care nimeni si nimic nu ne poate impiedica sa fim "actionari", nu-i asa?
Chiar daca mai infierez ceva strategii de marketing gresite sau cate un comportament eronat, asta nu inseamna ca eu am scapat de ramasitele acelea de mentalitate, dar lupt cu asta si cu inertia, tocmai pentru ca nimeni nu merita sa-si ingroape visele frumoase.
Felul in care ne cheltuim zilele este felul in care ne cheltuim vietile... si ajutandu-i pe cei din jur, ne ajtam de fapt pe noi...
Comunicarea de marketing facuta in mod eficient, creativitatea in marketing si PR aplicate corect si, de fapt, responsabilitatea sociala in general, pot face un viitor mai bun tuturor.