Optimum communication
Optimum Communication

Cursuri de prezentari

Cursuri de prezentari de succes pentru aproape toate tipurile de afaceri din Romania.

Sunt sase "miracole" care ma fascineaza la comportamentul de comunicare al tinerilor absolventi si oamenilor de afaceri din Romania, mai ales, odata cu debutul "contractiei" economice. Iata care sunt acestea:

1. in continuare companiile ignora faptul ca prima impresie si o prezentare slaba le poti face o singura data, pentru ca a II-a oara sigur nu mai ai acea sansa de a te infatisa auditoriului dorit;

2. in continuare companiile si antreprenorii uita cui se adreseaza si nu invata sa isi defineasca publicul tinta;

3. in continuare tineri absolventi de facultate, inclusiv de comunicare sau someri din toate domeniile, nu invata arta de a compune CV-uri creative si scrisori de intentie, trimitand chiar si cateva sute de CV-uri fara sa se intrebe serios de ce nu sunt cautati;

4. in continuare descoperim ca cei mai multi antreprenori nu au invatat nici macar sa imite o prezentare de companie creativa, macar ca forma si structura, chiar daca nu incurajam neaparat acest lucru;

5. in continuare constatam ca antreprenorii si tinerii absolventi nu au inteles ca, daca le este greu sa vorbeasca si sa realizeze prezentari creative despre produsele, serviciile sau brandul personal, mai bine schimba produsele, serviciile sau se redefinesc ca brand personal;

6. in continuare nu invatam sa reinventam teoria parghiilor lui Arhimede, care chiar ne demonstreaza simplu si eficace, ca orice greutate, cat de mare ar fi, poate fi miscata (rasturnata), daca folosesti un punct de sprijin bine ales si o "parghie" destul de lunga.


Ce inveti la un curs de prezentari de succes autentic:

1. Ce inseamna de fapt sa compui prezentari creative si de ce nu trebuie sa-ti fie deloc frica atunci cand ai de realizat asa ceva;

2. Cum sa cercetezi si ce sa extragi esential pentru ca prezentarea ta sa fie garantat castigatoare;

3. Ce este de evitat intr-o prezentare;

4. Ce inseamna carlige in prezentari de succes, care sunt de evitat si cate din ele sunt obligatorii;

5. Cum stabilesti referentialele, pilonii si parghiile deciziei, astfel incat clientul sa vrea sa te cunoasca mai bine;

6. Pe ce medii te prezinti si cum iti pregatesti prezentarile pentru a face diferenta;

7. Teoria becului aprins;

8. Cum faci ca prezentarea ta sa vanda fara sa para ca esti disperat/ a ca acest lucru sa se intample;

9. Ce surse de inspiratie merita sa folosesti in prezentarile de succes, pentru a avea un marketing creativ la propriu si care sunt cele mai ieftine dintre surse





 



Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site