Optimum communication

Consultanta in marketing

CONSULTANTA IN MARKETING SAU "-MAI ASTEPT."


De cate ori am auzit pe cineva ca-si doreste consultanta in marketing, ca sa prospere mai usor si sa-si puna afacerea pe pilot automat si sa se bucure de viata, m-am abtinut sa-i spun:

"Atentie ce-ti doresti, pentru ca s-ar putea sa ti se intample!"


Spun asta pentru ca eu cred ca orice specialist in marketing, care se respecta, ar trebui sa aiba propria definitie a MARKETINGULUI DURABIL.

Iata care este definitia mea si de ce spun ca trebuie sa fii atent ce-ti doresti:

Pentru ca “A CREA CEVA, INSEAMNA, de fapt, A REZOLVA O PROBLEMA” (cum spune P.S. Hoffman),

MARKETINGUL DURABIL este ARTA de a obtine prosperitate durabila din pasiunea pe care o ai, de a identifica si rezolva superior problemele oamenilor, care te vor recomanda, tocmai pentru ca i-ai ajutat sa te descopere, sa te agreeze si sa aiba toata increderea, ca au facut cea mai buna alegere, pentru ca ai intotdeauna o oferta superioara, creata personalizat.

Acum intelegi de ce spun ca este bine sa fii atent ce-ti doresti?

Pentru ca prosperitate durabila apare numai dupa ce ai vanat si rezolvat problemele oamenilor in mod superior (Peter Drucker) si, mai inseamna ca, la inceput, trebuie sa te implici, ca sa poti fi apoi un mijloc pentru ceilalti, iar asta nu este comod, dar aduce cu sine si cele mai mari satisfactii.


 

 

CE NU ESTE CONSULTANTA IN MARKETING SI CE NU POATE FI

Cand ne lansam in afaceri, nu facem altceva decat sa aratam lumii cum suntem noi, de fapt si asta trebuie sa intelegi de la inceput.


Daca te pregatesti doar ca sa pui un zid intre tine si audienta ta specifica, spunandu-i:

"- Arunca banii peste zid, ca sa-ti arunc si eu ce am sa-ti dau!"

asta nu creaza afaceri durabile, in care toti clientii sa vorbeasca despre tine, asa cum este cazul ideal.


In schimb exista un lucru care face minuni, dar pentru asta trebuie sa-ti muti afacerea din secolul trecut in secolul acesta si despre asta am putea discuta.

Consultanta in marketing Adrian Stavriu

 

SPUNE-MI MAI INTAI, CU CARE DINTRE SITUATII TE CONFRUNTI?

Ca sa poti fi chiar tu un specialist in marketing la final si sa oferi consultanta

 

Iubesc CEEA CE FAC, dar nu reusesc sa castig cat merit

Vei vedea ca nu conteaza ce faci, ci doar cum alegi cui se potriveste cel mai bine ceea ce faci si cum regizezi intalnirea cu acestia, astfel incat sa para ca ei te-au descoperit

 

Am cereri de oferta, dar putine se concretizeaza

Traim vremuri DE JUNGLA, in care ajungi sa te bucuri ca aterizezi la destinatie impreuna cu bagajele, dupa ce ai cumparat un bilet de avion la super-promotie, deci nu te mira ca…

 

As mari preturile, dar sa nu pierd si clientii vechi

Buna ideea de a mari preturile, dar trebuie sa inveti sa pui altceva in loc, exact cum vei vedea, ca fac, cei care, in plina criza, cresc, fara teama de concurenta sau altceva

 

Imi doresc cat mai multi clienti ideali, pentru ca cei de acum se rezuma doar la pret

Daca incercam sa multumim pe toata lumea, riscam sa ne pierdem, nu doar energia, ci chiar si pe clientii ideali. De aceea, trebuie sa

 

As vrea sa captez atentia cu DISCURSUL meu, dar n-as vrea sa para ca vand

Esti inspirat, ca-ti doresti sa folosesti discursurile si prezentarile video, pentru a-ti creste vanzarile si a le automatiza, dar si constient in acelasi timp, ca poti fi etichetat

 

As vrea sa lansez ceva INEDIT, dar nu stiu cum va fi primit de consumatori

Buna ideea sa lansezi ceva inedit, pentru ca asta te diferentiaza, dar trebuie sa vezi mai intai ce problema rezolva acel lucru sau serviciu inedit si apoi sa gasesti oamenii c…


Ma confrunt cu o alta problema



Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site