7. Ponturi despre publicitatea in presa
Folositi aceste ponturi despre publicitate in presa atunci cand ganditi strategii de campanii de presa, indiferent daca doriti reclama in ziare, reclama in reviste sau o strategie de media mai ampla.
Succesul unei campanii publicitare in presa, depinde in mare masura, ca si in cazul celorlalte medii, in principal de trei lucruri: calitatea creatiei publicitare sau a mesajului, calitatea planning-ului si calitatea strategiei de abordare.
Iata cateva idei de retinut:
1. O campanie publicitara in presa trebuie exploatata la maxim, atat din perspectiva selectiei strategice, cat si din aceea a parteneriatelor pe termen lung;
2. Public diferit, creati mesaje diferite;
3. Cand apelati la agentii de publicitate, cereti sa vi se faca o analiza si o strategie a vizibilitatii in contextul concurential al monopolizarii atentiei;
4. Nu ignorati nici avantajele promovarii si prin advertoriale.
Daca sunteti atrasi de aflarea altor tehnici de promovare in presa scrisa si de studii de caz comparative, nu ezitati a ne contacta...