Optimum communication

Cursuri de organizare evenimente

De ce crezi ca am lucrat doi ani sa concep „Cursul de creatie de evenimente” sau mai corect spus SINGURUL „Curs de creativitate in marketingul prin evenimente”, numit “Orice ocazie este UNICA OCAZIE” si de ce pare ca nu este pentru oricine?

Daca citesti pana la capat afli ce pot face putinii arhitecti de eveniment din Romania, la ce le foloseste aceasta diploma si ce garanteaza abilitatile pe care le-au castigat.

Data probabila: din doua in doua luni in Bucuresti

Daca te intrebi de la ce a pornit totul?

Cere-mi cele 3 minicursuri gratuite:
3 Greseli pentru care ORGANIZATORII DE EVENIMENTE nu reusesc sa atraga sponsori, pentru a nu mai depinde de evenimente ocazionale

Ce vei invata la acest curs special:

Care sunt transformarile invizibile care s-au produs in secolul XXI in marketingul prin evenimente.
DE CE trebuie sa stim noua psihologie a marketingului si sa anticipam asteptarile audientei specifice, ca sa ne putem atinge visul.
Cum se aplica toate aceste secrete, astfel incat afacerile sa ne mearga de la sine, respectiv sa putem obtine rezultate mari cu eforturi mici.

M-am tot gandit:

►Ce poate face un om creativ, care iubeste libertatea, pentru ca nu vrea sa stea zi de zi „la program”, are doar un calculator, un telefon si o lista mica de prieteni, ca sa castige lunar sume cu peste 3 zerouri in EUR, fara alte investitii?

►Dar o firma mica sau medie, agasate de apropourile clientilor care vor doar preturi mici?

► Dar un ONG sau angajat din administratia publica, ce-si doreste sa depaseasca limitarile financiare in realizarea proiectelor pe care si le doreste?

Pentru astfel de oameni si pentru cei care au SIMTUL SCHIMBARII, am conceput acest curs, care te invata cum sa creezi emotii, cum sa devii REGIZOR DE EXPERIENTE, cum sa generezi idei speciale si, mai ales, sa fii cautat si bine platit pentru ele.

M-am tot gandit, daca eu reusesc sa incasez si 3500 EUR doar pentru un concept de eveniment, daca am testat o multime de aplicatii ale marketingului experiential, organizarea de evenimente de afaceri, culturale, educative sau sportive si am descoperit ca, gandind doar in cu totul alt mod, am obtinut rezultate extraordinare si chiar premii, fara a face neaparat lucruri extraordinare, ci doar intelegand legea parghiilor in marketing si in comunicare, atunci tara asta are nevoie de mai multi oameni care sa inteleaga parghiile care te ajuta sa obtii rezultate mari cu eforturi mici.

Te-ntreb: Viata ta este jalonata de evenimente? Astepti, ca si mine, cu mare nerabdare si bucurie, lansarea unui film, a unei carti, a unui produs, o inaugurare, o conferinta care sa-mi schimbe viata, un concert, o nunta, o aniversare, o petrecere, o decernare de premii?

Ti-ar placea sa stii ca oamenii numara zilele pana cand ar veni momentul unui eveniment creat de tine?

In definitiv, ce ne impiedica sa facem ca fiecare zi din viata noastra sa devina un eveniment pentru noi si pentru ceilalti? Ce ne impiedica sa transformam totul intr-un MAGNET AL ATENTIEI celorlalti?

Ce ne impiedica sa acumulam in aproape orice lucru important, energia care ne atrage pe toti la un eveniment? Ba mai mult decat atat, cum sa-i faci pe oameni sa simta ca zilele dintre doua evenimente create de tine, trec mult prea incet?

Confucius, parca, zicea: "Spune-mi si voi uita. Arata-mi si poate imi voi aduce aminte. Implica-ma si voi intelege."

Atunci, simplificand, putem deduce ca orice reteta de comunicare eficienta se reduce de fapt la implicare si experiente?

Ori implicarea poate insemna angajamente, daca stii sa creezi legaturi puternice prin fiecare eveniment.

Te-ai gandit vreodata ca nu despre bani poate fi vorba, ci, mai ales, despre VALOARE?  Care crezi ca este VALOAREA ce face ca marii investitori sa-si doreasca sa sponsorizeze evenimentele inventate de tine?

Poti avea certitudini, de vreme ce atatia oameni inca mai strabat Pamantul in lung si-n lat, ca sa participe la cate un eveniment, daca acesta este unul special si pentru care au facut economii poate jumatate de an?

Cati oameni au transformat webinariile in evenimente mult asteptate, pentru care se plateste foarte mult?

Apropos, stii ce anume creaza cel mai des o aglomeratie? Si eu am invatat de la specialisti in marketingul rumorii, ca micile aglomeratii creaza intotdeauna marile aglomeratii.

Si-atunci nu se reduce aproape totul la stiinta de a crea o mica aglomeratie si la parghiile rumorii prin care sa-i faci pe ceilalti sa-si intinda gatul peste multime sa vada ce e “inauntru” ...?

Cam despre asta, despre CAPTAREA si MARKETINGUL ATENTIEI, pe care le poti folosi in multe feluri, despre branding-ul personal, despre comunicare integrata de marketing, PR, vanzari experientiale si despre multe altele vei invata la unul dintre cele mai creative cursuri la care ai participat.

O sa-ti placa mult aceasta reteta de afaceri si succes, care iti da independenta, pentru ca este perfect fundamentata teoretic si testata pe o multitudine de cazuri de organizari de evenimente spectaculoase, de afaceri si alte evenimente speciale, alternativele cele mai eficiente la cheltuielile enorme pe campanii media banalizate sau alte campanii de promovare cu care esti deja familiarizat si deseori nu ti le mai permiti.

Prin urmare, intreb:

a. Cat ai investi ca sa inveti secrete si valente ale evenimentelor la care nu te-ai fi gandit vreodata, de la cineva care iti serveste un concept de integrare a afacerilor cu evenimente, marketing si PR, testat si fara gres, nu doar cum sa pui cap la cap un client, niste participanti, o locatie, un motiv obisnuit de intalnire si ceva bun de mancare?

b. Cat ai investi ca sa inveti cum se scurteaza drumul pana la a fi recunoscut/a ca brand personal si apoi sa monetizezi asta la superlativ?

c. Cat ai investi ca sa inveti cum se creaza un eveniment, care la final iti poate antama deja urmatorul eveniment pe lista?

d. Cat ai investi ca sa inveti cum sa-ti faci foarte multi prieteni si adepti, dezintegrand monotonia oricarei afaceri si care este cel mai ieftin mod de fidelizare si de contact cu publicul vizat si partenerii?

e. Cat ai investi ca sa inveti cum se cresc afacerile, scanand orice tip de business, ghicindu-i nevoile si servindu-i, cu resurse minime, exact solutia salvatoare si cu impact pe termen lung, deci reiterabil?

f. Cat ai investi ca sa inveti cum sa-ti promovezi inedit portofoliul de evenimente pe mediul online si cel offline?

g. Cat ai investi ca sa inveti sa utilizezi UNELTELE care-ti produc IDEI DE EVENIMENT si unde gasesti resurse, care pana nu demult ti se pareau imposibil de generat?

h. Cat ai investi ca sa participi la un curs de creativitate care este, in sine, un eveniment unic din viata ta ca si experienta traita si invatata, pentru care vei dori sa inchizi telefonul, pentru a nu fi deranjat/a?

i. Cat ai investi ca sa inveti multe lucruri nestiute de concurentii tai, inclusiv cum se creaza concepte de eveniment vandabile, lasandu-i pe altii sa le puna in practica sau sa le gazduiasca in favoarea ta?

j. Asadar, cat ai investi pentru ca toate acestea sa fie strategii garantate, testate si nu doar povesti?

Ce pierzi, daca nu participi?

Indraznesc sa cred ca:

1. Nu vei putea face o legatura perfecta intre noul trend in branding si comunicare integrata, ideile tale inovatoare si profit capitalizabil din toate directiile;

2. Nu vei sti care idei sunt mai valoroase, pentru ce se plateste cel mai bine si ce-i face pe oameni sa investeasca mii si zeci de mii de EURO in ele si in tine;

3. Nu vei sti de ce altii scot cu usurinta bani din aparent nimic;

4. Nu vei sti niciodata cu atata precizie, cum se ajunge din punctul A al afacerii in punctul B, folosind si identificand cauze de responsabilitate sociala incredibile, pe care sa le invetezi chiar tu sau carora sa te alaturi.

De ce probleme scapi cu ocazia acestui curs:

1. Problemele cu marketingul, pentru ca te vei folosi de marketingul prin eveniment intr-un mod foarte eficient, cu cea mai mica investitie: IDEILE si TIMPUL tau;

2. Problemele cu ofertele si ofertarea, pentru ca vei sti cum sa le formulezi in contextul intalnirii directe cu dorintele si nevoile prospectilor;

3. Probleme cu vanzarea oricarui tip de produs, pentru ca va fi marketizat corect si diferit;

4. Probleme cu brandingul si cu naming-ul produselor si serviciilor, ca sa poti capitaliza rapid orice eurocent sau energie investita, intelegand cum ar fi trebuit sa pornesti de la bun inceput;

5. Probleme cu pozitionarea afacerii sau a ta ca brand personal, intr-un mod inedit si memorabil;

6. Probleme cu concurentii, pentru ca se vor prinde greu cum faci si ce parghii folosesti;

7. Probleme cu investitiile neperformante in comunicare conventionala, care a murit demult;

8. Probleme cu teama de a nu gresi cand esti la un pas sa iei o decizie de marketing despre care nu esti prea sigur;

9. Probleme cu lipsa de fonduri pentru comunicare, pentru ca vei folosi marketingul rumorii si-i vei face pe ceilalti sa vorbeasca despre tine.

Mai multe detalii, bonusuri si preturi gasesti mai jos de formular >>

Iata si ce scrisori ti-au scris cursantii mei:


Testimonial Alina Testimonial Alina
Testimonial Radu Vinturescu - Antreprenor Testimonial Radu Vinturescu - Antreprenor
Testimonial Curs creativitate Anca Testimonial Curs creativitate Anca
Testimonial Curs creativitate Alexandra Testimonial Curs creativitate Alexandra
Testimonial Curs creativitate Alexandra 2 Testimonial Curs creativitate Alexandra 2
Testimonial Curs creativitate Mihaela Testimonial Curs creativitate Mihaela
Testimonial Cursuri de creativitate Liana Testimonial Cursuri de creativitate Liana
Testimonial Monica Testimonial Monica
Testimonial Septimiu Testimonial Septimiu
Testimonial Tatiana Testimonial Tatiana
Testimonial Vlad Testimonial Vlad

Formular de inscriere curs Organizare Evenimente



Pretul investitiei in cursul de organizare de evenimente
este de 130 EUR pe zi, fara TVA (plata facandu-se 50% avans pentru rezervare si 50% lichidare inaintea primei zi de curs) si cuprinde:

> preevaluare,
> 8 ore de curs aplicativ pe zi x 3 zile,
> suport tiparit de curs,
> 21 de metode si tehnici de a atinge rapid succesul, dintre care 14 seturi de filtre, care sa te ghideze ca un GPS, cum ar fi: PR Tools, PR Lures, filtrele TTP (The Tipping Point) si PR Efectiveness, Metoda TRW si MVA si celelalte instrumente descrise mai sus
> alte materiale interactive, premii si surprize,
> masa de pranz, + 3 pauze de cafea sau ceai,
> jocuri interactive tip TTT
> evaluare finala pe bune Embarassed (metoda Funeriu Tongue out),
> diploma de absolvire de "Arhitect de eveniment", binemeritata,
> consultanta gratuita de o ora la primul eveniment (in valoare 85 EUR)

+ Gratuit un CURS DE CREATIE DE AFISE DE EVENIMENT in valoare de 20 EUR + TVA

Secretul este ca, pentru companii sau pentru prieteni, la fiecare prieten invitat la acest curs, primesti 20% reducere, asadar la 5 locuri rezervate, al VI-lea devine gratis, oferta valabila pentru oricine, daca invita inca 5 participanti platitori
- Daca vii prin recomandarea Radio Prahova sau a radioului care promoveaza cursul in orasul tau, primesti 10% discount
- Clientii vechi pe servicii de training primesc un bonus suplimentar de fidelitate de 10%.
ATENTIE!
- discount-urile se calculeaza in trepte si sunt valabile doar daca platile coparticipantilor sunt facute integral in avans, iar retragerea, dupa ce rezervarea s-a facut, implica pierderea avansului de 50%.

PACHETUL EXTRA > pentru cei care doresc o suplimentare de consultanta de 2 ore la primele 2 evenimente pe care le pregatesc, pretul este cu 20 de EUR mai mare, deci de 150 EUR/ zi / cursant [plata in avans]

Si gandeste-te, acest curs se tine doar de cateva ori pe an si la el au participat persoane, care au fost nemultumite de alte cursuri de organizare de evenimente, pentru ca aici nu se invata lucruri pe care le-ai putea invata si singur/a >>

Partener media - Radio PRAHOVA, Radio Nord Est Iasi, Radio KissFm Alexandria si celelalte radiouri care promoveaza acest concept.

Alte informatii utile > Integrator si creator de evenimente, business-ul zilei

Cursuri deschise de creatie si organizare de evenimente

Daca vrei sa-ti prezici viitorul, INVENTEAZA-L

12 oameni si-au reinventat viitorul in doar 3 zile

Etichete: agentii de PR , Concept de eveniment , consultanta in comunicare de marketing , Consultanta in cresterea afacerilor , consultanta PR , Creatie de eveniment , Creativitate in marketing , creativitate in organizarea de evenimente , cursuri de creativitate , organizare conferinte , organizare de evenimante , organizare evenimente culturale , programe de training , strategii de organizare de evenimente , marketing prin evenimente
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site