Optimum communication

Marketing prin continut

Marketingul prin continut s-a nascut odata cu evolutia motoarelor de cautare si, mai ales, odata cu dorinta asidua de a convinge clientii ca tu esti cea mai potrivita alegere pentru ei.

Nu se poate separa totusi o creatie de continut de partea de identitate verbala, deoarece de felul in care iti conturezi personalitatea in mesajele si textele scrise pe site, pe blog sau in social media, depinde si decizia de cumparare. Pentru ca, finalmente, asta ne si intereseaza.

Daca nu separam, de pilda, cea mai buna scriere de continut, de motivarea intentiei de cumparare, practic obtinem cele mai bune texte publicitare, dar pana la acea faza trebuie sa trecem prin cateva filtre, care sunt de fapt si filtrele de structurare si declansare a intentiei de cumparare.

Unul dintre principiile de baza al analizei textelor publicitare este filtrul numit Modelul Valorii Asteptarilor (MVA), dar pana la un marketing prin continut perfect, mai sunt si alti cativa pasi obligatorii. Si pentru ca publicitatea online functioneaza altfel decat multe dintre celelalte metode de promovare, ea trebuie tratata ca atare.

Cele mai bune performante pe care le-am obtinut, au fost ca, pana la 60% din vizitatorii unor site-uri, au ajuns pe pagina de contact.

In clipa in care ai un continut web foarte bun si motivant, un site, deci o afacere online, poate sa devina principalul tau punct de sprijin si sursa de profit, pentru ca este de zeci de ori mai ieftin sa faci asta.

Pe de alta parte, daca e sa analizam ca pe o strategie de continut pentru a obtine vanzarea perfecta, nu cred ca-ti este indiferent daca tu bati la usa cuiva sa-i vinzi produsele sau serviciile tale sau el bate la usa ta sa te intrebe cu cat ii vinzi produsele sau serviciile.

Asadar nu pot fi calificati ca specialisti in marketing prin continut, decat aceia care stapanesc foarte bine branding-ul si identitatea verbala, marketingul creativ, relatiile publice, Social Media Marrketing (SMM) si toate celelate arii de expertiza ale publicitii din secolul XXI.


Etichete: marketing prin continut , Marketing creativ , creatie de continut , strategii de continut , specialisti in marketing , programe de training , publicitate neconventionala
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site