Optimum communication

Un lucru care-ti schimba viata

Cum credem ca marketingul experiential iti schimba viata

 

Inainte de orice consultanta in marketing gratuita, pe care o ofer de cele mai multe ori, as vrea sa te atrag spre o noua gandire, care le-a schimbat viata multora dintre clientii nostri si acum fac numai ce le place, castigand exact cat si-au propus din pasiunea lor, iar pentru asta ti-as pune o intrebare pe care o tot pun si s-ar putea sa plictisesc:

 

Tu ai plati pe cineva doar pentru ca-ti spune ca stie, ca poate sau ca exceleaza  intr-un domeniu?

 

Atunci nici potentialii tai clienti nu o vor face, daca tu le spui ca stii, ca poti sau ca excelezi, indiferent cat de frumos si de pompos ai face-o.

 

Spun asta pentru ca peste 80% dintre cei care ne cauta, cred ca specialstii in marketing sunt aceia care stiu sa minta frumos sau mai frumos ca ei...

 

Aceasta metoda agresiva, intruziva si abuziva, care nu tine cont de experientele  oamenilor si de ce cred ei, se cheama ADVERTISING sau INTRERUPTION MARKETING si a murit inca de secolul trecut. (Trebuie sa recunosc, cu rusine, ca si noi am crezut in ea la un moment dat, pentru ca am vazut ca asta facea toata lumea...)

 

Dar ai plati pe cineva, daca ti-ar arata cu mult talent, cum cu ceea ce stie, cu ceea ce poate sau cu ceea ce exceleaza, iti rezolva o problema sau mai multe in mod superior?

 

Eu as plati, daca mi-ar arata cum imi rezolva o problema, dar mai este un impediment:

Nu stiu daca as asculta pana la capat pe cineva, pe care nu-l cunosc, ca sa-mi arate toate acestea si, de aceea, ar trebui ca, inainte de toate, sa-mi castige increderea, ca merita sa-l ascult.

 

Ca sa poti arata audientei tale specifice, cum le rezolvi o problema in mod superior, mai intai ar trebui ca aceia carora te adresezi sa-si recunoasca problema si sa te lase sa le arati, exact cum spune Deming:


“Cea mai mare problema este acolo unde oamenii nu recunosc ca ar avea vreuna.”

 

Deci inainte de orice produs, serviciu, curs sau consultanta, pe care le-ai pregatit pentru ei, ar trebui sa stii ce stiu oamenii despre acel lucru, pe care tu il ai de oferit, pentru ca, daca nu stii ce stiu, nu stii ce au patit sau au auzit de la altii ca au patit, este penibil sa-i pui pe toti in aceeasi oala, adica sa-i pui la zid si sa tragi spre ei cu mesaje uniforme, cu gandul ca poate-poate vor cumpara.

 

In cazul acesta, daca ne consideram specialisti in marketing si deontologi, cum sa-ti spunem ca-ti facem reclama, publicitate sau cum vrei sa-i spui, daca statisticile arata ca oamenii au ajuns sa creada 85-90% in ceea le spune un cunoscut despre un lucru, chiar daca nu este de meserie si mai cred doar 10-15% in adevarul unei reclame?

 

Ce incredere ai mai avea in noi, daca am face asta?

 

Ca sa te putem ajuta sa faci numai ce-ti place si sa castigi maximum din pasiunea ta, fara a astepta prea mult, avem nevoie sa ne spui doua lucruri in formularul de mai jos:

 

1. Daca lucrul pentru care ti-ai fi dorit o consultanta in marketing este cu adevarat ceea ce-ti place cel mai mult sa faci?

 

2. Cand vine vorba sa faci numai ce-ti place si sa castigi maximum din pasiunea  ta, care este cea mai mare provocare, cea mai mare nevoie sau frustrare a ta?


Provocarea ta aici


 

Marketingul nu mai este de multa vreme ce a fost, iar metoda pe care am inventat-o suntem convinsi ca este revolutionara.


Faptul ca ne-au acordat increderea peste 700 de companii din domenii total diferite, pentru rezolvarea problemelor de la simplu la complex, in toti cei peste 18 ani de comunicare integrata, ne da increderea ca intelegem evolutia fenomenelor economice punctual si efectele comunicarii strategice la scara mare, cand oferim consultanta in marketing sau iti dam un simplu sfat sau te pozitionam fata de competitorii tai.


Faptul ca am creat 87 de branduri, ca am radiografiat prin briefing-uri strategice peste 3000 de firme, branduri sau entitati si am parcurs sute de studii de piata, sondaje si testari, ne da increderea sa spunem care strategie de marketing va merge si care nu. Avem cel putin 10 clienti carora le-am creat cate 2, 3, 4 si chiar 8 branduri si tot atatea strategii de comunicare integrata de marketing.


Deoarece am lucrat cu cele mai mari companii multinatinale, fiind angajat timp de peste 8 ani in unele dintre ele, ne da curajul ca detinem secrete si metodologii chiar si de publicitate neconventionala, care pot folosi oricarei companii romanesti in lupta lor cu multinationalele.


Tot experienta ne-a ajutat sa cream propriile tehnici de pozitionare, retete si parghii, astfel incat sa lansam peste 12 cursuri, seminarii si training-uri unice in Romania, care te ajuta sa transformi orice criza in oportunitate si cum se pot castiga clienti la care nu ai fi visat.


Punem mare accent pe cresterea capitalului de brand intr-o spirala naturala si nu te incurajam sa faci campanii blitz, care sa se intoarca impotriva ta in timp, chiar daca pe moment ai putea castiga ceva mai mult decat de obicei.


Am transformat pe clientii nostri, firme 100% romanesti, in creatori de trenduri pentru industriile din care fac parte, luptandu-se de pe acelasi palier cu multinationalele, care ajung sa le ofere sume foarte tentante pentru a le cumpara.


Am creat peste 56 de platforme online, foarte multe campioane pe Google, dintre care unele ocupa si cate 4-6 pozitii consecutive pe primele locuri, fiind aproape imposibil sa nu dai click pe una dintre ele. Am adus astfel pana la peste 50% dintre vizitatorii proveniti din cautari naturale, direct pe paginile lor de contact, fapt care arata puterea internetului de a economisi resurse de personal, timp si bani in atragerea clientilor.

Una e sa angajezi 8-10 oameni pe vanzari, care sa bata la usile potentialilor clienti si alta e sa faci videoclipuri cautabile, care sa fie gasite si urmarite pe site de mii si zeci de mii de oameni intr-un an si sa ai un alt ascendent asupra cumparatorilor, atunci cand tu esti cel cautat.


Am creat materiale de marketing unice si scrisori de vanzari speciale, pe care clientii clientilor nostri le pastreaza ca exemplu.


Am creat campanii de marketing din aparent nimic, schimband perspectivele celor care credeau ca pentru ei nu exista solutie.


Garantam ca indiferent ce buget pentru comunicare ai avea, el nu va fi irosit, pentru ca suplimentam lipsa bugetului cu senzatii, folosind toate cele 5 simturi si alte parghii specifice brandurilor senzoriale, pe care le integram, ca sa ai clienti hotarati sa cumpere si nu doar sa incerce.



Daca toate acestea iti par interesante, putem sa-ti aratam si studii de caz din “bucataria” noastra, care demonstreaza ca publicitatea nu mai este demult cea pe care o stiam.


Dar te rugam sa completezi formularul de sus mai intai, ca sa-ti trimitem materiale ajutatoare fix pentru interesul tau imediat.


Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site