Cursuri de marketing
Cursuri de Marketing Experiential sau Noua Revolutie in Marketing
Descoperi prin acest curs de marketing experiential cum ajungi sa faci numai ce-ti place, castigand maximum din pasiunea ta, fara sa muncesti o viata intreaga, ca sa ajungi la performanta asta. Cere-mi detalii, dupa ce citesti pana la capat, ca sa vezi apoi cum fac acum cei mai multi dintre clienti mei.
Fie ca-ti place:
1. Sa inventezi sau sa creezi produse speciale, fie ca;
2. Fie ca stii sa oferi niste servicii anume;
3. Sau ca esti bun si simti ca esti pregatit sa oferi consultanta sau sa tii cursuri pe domeniul tau;
Oamenii n-au cum sa inteleaga din prima, ca tu chiar ai ceva minunat de oferit, pentru ca ei nu pot fi in pielea ta, daca nici macar nu te cunosc sau te cunosc insuficient, ca sa stie ca asta chiar este un talent si necesita mult studiu si munca, pentru a ajunge la performanta la care tu ai ajuns.
Dar asta nu e totul si, din pacate, nu le-ai atras inca ATENTIA cu nimic spectaculos, ca sa stea cu gura cascata la tine si sa poata la final sa-ti ceara ceea ce ai de oferit.
Pentru ca oamenii nu stiu ce nu stiu si, de cele mai multe ori, nu stiu nici ca ar avea nevoie de ceea ce ai tu de oferit, asa ca nu au nici cum sa-si reprioritizeze viata si ceea ce deja aveau in plan, intelegand ca ar avea nevoie chiar urgent de ceea ce ai tu de oferit.
W. E. Deming spune la fix:
Da, "Marile probleme sunt acolo unde oamenii nici macar nu stiu ca ar avea vreuna"
Din acest motiv absolut simplu si logic, 95% dintre oameni nu-si pot vinde la nivelul meritat, lucrul la care au muncit sau pe care au descoperit ca stiu sa-l faca intr-un mod superior si aleg ca solutie sa se angajeze la altii, nemaiavand nici macar timpul sa se gandeasca la faptul ca harul si stiinta lor este chiar un bulgare de aur, daca ar sti sa-l puna corect in valoare.
DAR TU CE SIMTI CA MERITA SA FACI?
Crezi ca merita sa lasi viata sa treaca pe langa tine, asteptand sa vina singur momentul in care vei face numai ce-ti place si sa lasi si o mostenire omenirii din ceea ce ai tu mai valoros?
Crezi ca merita mai degraba sa lucrezi pentru altii, adica sa contribui mai mult la visurile lor, decat sa lucrezi la visul tau?
Cel mai bun curs de marketing ni-l tine parintele marketingului experiential, celebrul Disney, care are o vorba:
"Tu poti crea, desena si construi cel mai minunat loc din lume, dar niciodata nu va fi lumea ta, daca nu vei aduce oameni in ea."
El ne-a invatat prima data, fara prea multe facultati, ca poti creste orice afacere si-n plina criza, daca stii sa creezi CONTEXTE SPECIALE, asa cum a creat el cu personajele din filmele sale in CONTEXTUL >> DisneyLand, daca stii ce cauta oamenii cu adevarat si ce vor sa afle mai intai de la tine, cand vrei sa le transmiti ca ai ceva special de oferit.
De prin 1998 ofer consultanta in marketing si vanzari, cand am condus pentru opt ani o companie romano-engleza, dar prin 2005, cand mi-am creat propriile afaceri, am descoperit, facand mai multe experimente interesante, ca ceea ce faceam eu se numeste marketing experiential si am inceput sa studiez ce merge cel mai bine la marketingul produselor, la marketingul serviciilor, la marketingul consultantei, ca sa nu mai fie nevoie sa vinzi, ci oamenii sa ceara frenetic ceea ce ai tu de oferit.
Metoda revolutionara, pe care o folosesc si am conceptualizat-o, se numeste Metoda D.A.I.A. si face ca oamenii nu doar sa tresara, cand interactionezi cu ei, simtind ca ei te-au descoperit, dar ii transforma din sceptici in fani si vor avea atata incredere, incat te vor si lauda celorlalti, pentru ca se vor simti mai destepti facand asta.
Predau aceste cursuri de marketing din patru parti sau intr-o singura sesiune, dupa cum vei vedea, daca urmaresti:
1. Curs de marketing experiential pentru produsele tale - EXPERIPROD – Cum sa inventezi experiente si contexte atat de spectaculoase cu produsele pe care le oferi, incat sa se vanda singure, pentru ca oamenii nu doar ca le vor cere, dar le vor si recomanda celorlalti, pentru ca se vor simti mai destepti facand asta;
2. Curs de marketing experiential pentru serviciile tale - EXPERISERV - Cum sa inventezi experiente si contexte atat de spectaculoase cu serviciile pe care le oferi, incat oamenii nu doar sa ti le solicite, dar sa le si recomande celorlalti, pentru ca se vor simti mai destepti facand asta;
3. Curs de marketing experiential pentru consultanta si cursurile, pe care le tii - EXPERICONS - Cum sa inventezi experiente si contexte atat de spectaculoase cu consultanta sau cursurile pe care le oferi, incat oamenii nu doar sa te vada ca un doctor si sa ceara ce le oferi, ca pe un tratament, ci sa te si recomande celorlalti, pentru ca se vor simti mai destepti facand asta;
4. Curs de REGIZOR DE EXPERIENTE DE MARKETING – cum sa fii cautat si angajat pentru abilitatea ta de a crea contexte de marketing (regiza experiente de marketing), care sa faca sa se vanda singure produsele, serviciile sau consultanta beneficiarilor serviciului tau si sa te si recomande pentru asta, pentru ca se vor simti mai destepti;
- Cursuri de marketingul produselor
- Cursuri de marketingul serviciilor
- Cursuri de marketingul consultantei
- Cursuri de regizarea experientelor de marketing