Optimum communication

Misiunea

Misiunea noastra incepe cu promisiunea de a nu lasa companiile medii si mici din Romania sa fie coplesite de companiile multinationale si in locul lipsei de finantare si relatiilor complexe pe care acestia le au, sa punem in loc ceva mai valoros: creativitatea in marketing si comunicare.

Confucius spunea - "Nu trebuie sa fii trist ca n-ai fost remarcat. Fii trist ca n-ai facut nimic remarcabil."

Uite, primul lucru remarcabil, pe care-l poti consemna, este ca in 7 ani am creat acest model de platforma online de comunicare de marketing, care ne scoate pe primele locuri in cautarile Google, dupa peste 210 sintagme cheie, tocmai ca sa aratam clientilor cum le-ar sta sa-si vada pagina de contact vizitata de sute de oameni pe zi, fara sa fie dependenti de plata campaniilor adwords si la indemana vanzatorilor incompetenti... Ce zici?

Am mai gandit cel putin 7 sisteme de reinventare a afacerii, prin care aplicand principiul parghiei sa ajungi, oricat de greu ti-ar veni sa crezi, la o crestere a vanzarilor de minimum 60%.

Si asta o facem prin creativitate in marketingul prin evenimente, creativitate in marketing prin continut, creativitate in marketingul rumorii, branding, naming, design de ambalaj si alte materiale sau campanii publicitare.

Prin urmare, intr-un fel misiunea noastra ramane aceea de a-ti extrage exclamatia: "De ce nu v-am cunoscut agentia de publicitate si serviciile de consultanta de la inceput?"

Inainte de a gasi aceasta reteta si de a indrazni sa credem ca am devenit experti in comunicare de marketing, experti in strategie de brand sau experti in relatii publice si organizare de evenimente, am cautat sa intelegem de ce marile companii au asa succes si in ce consta punctual aceasta. Lucrand in interiorul si cu asemenea companii multinationale, am simtit si am invatat ca exista totusi o matematica in toate, nu numai o anume ordine.

Si am mai inteles ca succesul poate fi programat, iar comunicarea optima, din si dinspre organizatie sau chiar ca si brand personal, poate facilita grabirea atingerii obiectivelor trasate de strategiile de brand si de marketing.

Noi simtim ca putem paria linistiti pe succesul oricarei comunicari de marketing, tocmai pentru ca nu vanam unicitatea clientilor si atat, ci vizam o pozitionare de marketing de exceptie si greu de egalat, atat prin claritatea mesajelor, cat si prin rationalizarea si obiectivarea dozei de neconventional din fiecare constructie de brand.

Asadar am ales ca orice creatie publicitara, chiar daca este cu un buget mic, sa creeze acel "WOOW!!!" pe fata sau in mintea publicului tinta al clientilor nostri. Publicul nu trebuie sa stie cat s-a cheltuit pe acea grafica publicitara sau pe fiecare creatie de spoturil audio sau TV din cele realizate clientilor, ei trebuie doar sa fie placut surprinsi si, mai mult decat atat, sa actioneze cumva.

Simpla apreciere a materialelor publicitare create de noi, daca nu ar face si conversii, clientii nu ar mai castiga suficient cat sa ne angajeze in continuare. Prin urmare strategiile de creatie publicitara neconventionala, doar de dragul neconventionalului, nu vor fi nicicand pe lista prioritatilor noastre.

Misiunea pe care ne-am asumat-o ramane finalmente sa schimbam mentalitatea de afaceri din Romania, iar antreprenorii sa renunte la expresii de genul „noi nu avem cum”, „noi nu avem cu ce”, „noua nu ni se da” s.a.m.d.

Sa fie clar, nu avem voie sa stam cu mainile in san, victimizandu-ne, pana ni se va da, pentru ca ne vom transforma intr-o turma si stim ca turmele sfarsesc adesea la abator.

Chiar Niccolo Machiavelli spunea:

"O schimbare deschide calea pentru inceputul altor schimbari."

Iar schimbarea mentalitatii este un inceput.

* NOTA:

Daca vrei sa faci primul pas spre a fi remarcat de publicul tau tinta, fara sa-ti fie frica de ceea ce iti ofera viitorul, sa intelegi mai bine cum se face ca brandul personal, produsul, serviciul sau compania ta sa aiba o comunicare de marketing sanatoasa, cu efecte pe termen lung si mai ales masurabile, pur si simplu contacteaza-ne sau inscrie-te la cursurile sau seminariile de training sustinute de Adrian Stavriu, managerul companiei.

Pana cand ajungi fata in fata cu clientul tau, nu este exclus, daca vei invata niste tehnici de prezentare deosebite, daca vei avea un website care sa faca munca ta si a angajatilor din vanzari, s-ar putea sa fii tu cel cautat tocmai pentru ca in comparatie cu altii, 75% din munca ta a si facut-o aceasta prezentare de succes...


Etichete: firme publicitate , branding
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site