2. Ponturi despre creatie de slogane
Cand sunteti pusi in situatia de a analiza competenta unei agentii de publicitate, puteti incepe de la eficienta unui slogan, in primul rand ar trebui sa nu uitati scopul pentru care se creaza, iar mai apoi urmatoarele:
* trebuie sa fie memorabil
* trebuie sa aclame numele brand-ului
* trebuie sa fie original
* trebuie sa fie credibil
* trebuie sa nu fie complicat sau stangaci....
Evident ca mai sunt alte 20 de criterii de urmarit, dar ce ziceti de niste slogane tari:
Pagini Aurii -"Esti in Pagini Aurii, deci existi"; Berea Ciuc - "Inca una si ma duc"; Ikea -"Simte-te ca acasa"; IBM-"Gandeste"; Nike - "Just Do It"...? V-ati gandit vreodata cat au castigat beneficiarii acestor slogane?
Daca vreti sa analizam impreuna cateva dintre sloganele create de noi, cum ar fi Mike"s Delivery - "sunatu"s, venitu"s, placutu"s!" sau headline-ul de campanie "O pizza, daca iei si mananci si bei!", Golden Dragon Chinese Restaurant - "Gold For Taste", deoarece au 3 bucatari medaliati cu 8 medalii de aur, Deep Serv - "Curatenie in profunzime", firma specializata in curatenie, Derati Serv -"Igiena ireprosabila", firma specializata in DDD -deratizari, dezinsectie si dezinfectie, Alpinism Serv - "Servicii la inaltime", SAGA Professional - "Afaceri bine utilate", firma specializata in comercializarea de utilaje HORECA (Hoteluri-Restaurante-Catering) sau Aqua Villa -"Delta Exotic Touch", o pensiune in Delta Dunarii de un lux si o frumusete unice, Radoxlab - "noi aven solutia", companie ce comercializeaza produse si consumabile de laborator, brandul OKasions - "unforgettable moments", companie specializata in organizarea evenimentelor speciale, GES Construct - "constructii remarcabile", Grupul de Interese Economice Grup Deep Serv GIE - "parteneri cu succesul"...