Noi stim un lucru foarte bine si anume ca nu poti avea cota de piata fara a avea mai intai o cota de atentie din partea publicului tinta.
Te-ai gandit vreodata ca de aici trebuie inceput? Te-ai gandit vreodata ca nu trebuie sa faci lucruri exceptionale, ca sa obtii rezultate exceptionale?
Daca putem numi publicitate neconventionala tot ceea ce facem mai eficient decat altii, rezolvand probleme de comunicare reclamate initial, ca fiind probleme de marketing, atunci am putea spune ca publicitatea neconventionala este o salvare.
Daca am obtinut, fara publicitate adwords, din prima luna chiar si 10 rezultate consecutive pe pagina I Google pentru o companie, anuland total concurenta, asta ti se poate parea neconventional?
Daca faptul ca am ales tehnici mixte de promovare obtinand cu numai o distributie de pliante de 50000 bucati, concepute neconventional si alte doua artificii de media, rezultate exceptionale (1560 de bonuri de casa in prima luna) imediat dupa lansarea restaurantului de lux Golden Dragon, atunci aceasta este publicitate neconventionala?
Daca am reusit cu bugete extrem de reduse sa lichidam stocuri de produse facand si ceva profit, nu numai salvand companii de la pierderi insemnate, atunci putem numi si asta publicitate neconventionala?
Daca scrisorile de vanzari produc si rezultate "neconventionale" cu rata de raspuns de 50-60%, campaniile noastre de PR raman in mintea publicului tinta multa vreme dupa ce s-au consumat, atunci merita publicitatea neconventionala?
Asadar, pe langa toate acestea va propunem Perpedes Media o marca autentica si inregistrata pe deasupra de publicitate neconventionala a Optimum Communication in parteneriat cu domnul Iagaru Ion, inventatorul "perpedobag-ului". "Perpedobag"-ul fiind practic un "afis volumetric ambulant" cu 3 fete, capabil de a fi purtat in spate de catre agenti special instruiti si expus in orice zona aglomerata si greu accesibila de interes publicitar divers.
* NOTA:
pentru orice alte detalii despre cata nevoie avem de publicitate neconventionala, nu numai in situatia campaniilor de PR si oraganizarea de evenimente, despre felul cum alegem noi sa personalizam orice actiune de comunicare de marketing in comparatie cu alte agentii de publicitate/adverising, va stam cu placere la dispozitie si cu documente filmate sau articole de presa, pentru a putea face si studii de impact.
Etichete: consultanta in comunicare de marketing , Consultanta in cresterea afacerilor , consultanta in marketing , consultanta in vanzari , consultanta in media , Creativitate in marketing , cresterea numarului de clienti , publicitate neconventionala