Optimum communication

CINE DETINE CEA MAI RAVNITA MARFA DE PE PLANETA


duminică, 2 iunie 2013

Articol de Adrian Stavriu

ARTICOL GHICITOARE despre comunicare, pe care, rezolvand-o, poti beneficia de o dubla rasplata:

1. prima este legata de aflarea/ constientizarea unui lucru extrem de valoros, care iti va schimba viata, daca vei incepe sa tii cont de importanta lui;

2. un mic premiu din partea mea, care poate fi un discount de 5% la participarea la unul dintre training-urile de creativitate in marketing si comunicare integrata pe care le sustin..

Da, chiar, mereu suntem tentati de statistici, povesti si pilde, pt ca, fara a ne cunoaste evolutia, masurand cumva istoria, intamplarile si evenimentele marcante sau abordari spirituale si diferite asupra vietii si lucrurilor, nu putem avea un viitor previzibil, respectiv, succes sau siguranta in viata si in afaceri si nu ne putem lauda ca avem un spirit viu.

Exista asadar o istorie si un istoric al multor situatii, lucruri si intamplari marcante ale omenirii, fiecare cu evolutia, stagnarea sau involutia lui, cum ar fi si cea mai "ravnita" marfa de pe planeta.

De fiecare data cand evolutiv obtinem ceva valoros, se intampla sa nu ne mai gandim cat de mult ne-am dorit si cat de mult am muncit sa-l obtinem. Lafel de bine nu ne mai gandim cum sa impartasim descoperirea noastra, tocmai pentru ca aceasta ne poate crea un ascendent inclusiv spiritual asupra celorlalti. Smile

Dar iata ca vorbim deja despre un potential detinator al acestui secret, fara a sti inca despre ce “MARFA” este vorba.

Ca sa pot sa-ti arat cum se ajunge la acea marfa si cum se numeste ea, trebuie mai intai sa constientizezi care “marfa” a fost cea mai ravnita la inceputul omenirii si cum au evoluat lucrurile pe parcurs…

Focul ar putea fi prima “marfa” importanta? Ce zici? Cu focul iti aparai viata de frig, de atacatori, de intuneric noaptea, de multe altele.

Dar ce faceai cu focul, daca, sa zicem, ca-l furai de undeva si ajungeai cu el acasa? Nu cumva primul vant sau prima ploaie ti-l si stingea?

Deci nu focul a fost cel mai ravnit, pana la urma, ci stiinta de a-l obtine.

Asta inseamna ca primul lucru ravnit de omenire a fost stiinta de a aprinde si intretine focul.

Dupa care deja stim ce s-a intamplat, respectiv: unii au ramas la faza de a intrebuinta focul in doar cateva moduri, iar altii au si inceput sa se bucure de infinitele lui posibilitati, cum ar fi:

- apararea de animale sau insecte, prelucrarea mancarurilor, prelucrarea uneltelor si armelor, semnale cu fum la distante mari, ghiulele incendiare aruncate de catapulte, masina cu aburi, propulsie in felurite forme, lumina calauzitoare (faruri), flacara intretinuta in candela, ca semn al pretuirii luminii spirituale etc.

Care sa fie o prima concluzie?

Cei care au folosit creativitatea au fost urmati ca si lideri si au fost intotdeauna prosperi fara sa fi suferit de foame, nu doar la adapostul focului, ci la adapostul creativitatii au deveniti “pretiosi” pentru societate…

Sa nu te astepti sa spun ca despre “FOCHIST” era vorba sau ca Smile marfa cea mai ravnita este creativitatea, pentru ca noi toti ne nastem cu acest dar ”implantat” adanc in propriul ADN.

Se vede ca focul ne-a ajutat sa evoluam considerabil si deja am consemnat prima victorie care ne-a creat un nou ascendent asupra celorlalte fiinte de pe Pamant.

Dar nu am aflat inca ce “marfa” ar putea fi cea mai ravnita de pe Planeta, cu toate ca suntem tot mai “ahtiati” sa o avem.

Care crezi ca a fost a-II-a ce mai ravnita “marfa” de pe planeta?

Astept raspunsul tau, pentru a te califica in urmatoarea etapa.

Pana marti nu voi publica raspunsul, ca sa vedem daca te descurci si meriti sa afli un mare secret. Acest mare secret, daca este bine intrebuintat, este foarte probabil sa-ti schimbe viata considerabil in bine.

Aboneaza-te la newsletter, ca sa poti afla unde am publicat al-II-lea articol despre MARELE SECRET AL OMENIRII.

Raspunsul completeaza-l, te rog in formularul de mai jos.

Multumesc.

Poti accesa de aici si Cursul de creativitate in marketingul prin evenimente


FORMULAR GHICITOARE


Etichete: consultanta in comunicare de marketing , Creativitate in marketing , programe de training , specialisti in comunicare , strategii de comunicare , organizare de evenimante
Adaugă comentariul tău
Nume
Email
Pagina web
Comentariu
Comentarii vizitatori:
de Rusti Doru, 2015-05-29 02:01:39
Va simt ca un MESIA pentru mine.Sunt nespus de fericit ca v-am descoperit.
Multumesc
de Optimum Communication, 2015-05-29 02:01:02
Merci, dar nici chiar asa :(.
Nu concurez si nici nu intentionez sa concurez la categoria asta :)...
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site