Design de ambalaje, etichete si tiparituri
Fie ca ati avut de facut un design de ambalaje, design de etichete sau de tiparituri, intotdeauna v-ati lovit de aspectele estetice si cele practice-functionale.
Orice materiale publicitare sau design de ambalaje si etichete facem, mai intai va diferentiaza inscriindu-se in regulile branding-ului si ale marketingului de nisa.
Sa ne gandim doar ca sunt facute sa fie "purtatorul de cuvant" al afacerii noastre, in fata sau in mana unui prospect/ potential client.
Ce ar putea ele sa faca pentru noi?
Cu siguranta foarte mult. De cele mai multe ori se folosesc "inovatii" care nu conteaza, si asta doar de dragul "creativitatii". E-adevarat ca productia unor materiale publicitare sau design-ul pentru ambalaje si etichete au costat mai mult, dar rezultatul?
Produse de tipar reusite sau ambalaje cu un design adecvat, pot fi si acelea, pe care copii nostri le iau acasa sau le ascund de ochii nostri, pentru a le pastra, din care apoi isi fac jucarii sau suporturi.
De cate ori vi s-a-ntamplat?
Cum ar fi sa descoperiti ca aproape toate lucrarile de design si productia de materiale publicitare executate pana la acest moment, v-ar fi putut aduce cu 25-50% mai mult profit, printr-o atenta exploatare a tuturor oportunitatilor de comunicare integrate corect in concept?
Iata in continuare cateva exemple de design de ambalaje, etichete, pungi, afise, banner-e si alte tiparituri: