Articole despre comunicare de marketing
In opinia mea, poti da, la propriu, consultanta in marketing si, mai ales, in comunicare integrata de marketing, doar daca ai lucrat cu peste 2-300 de firme, de aceea, nu de putine ori, clientii ne faceau trimitere la adunarea dintre mere si pere, operatie matematica valabila doar, daca suma lor trebuia sa faca referire la fructe si nu la gustul predominant al compotului...
Comunicarea de marketing, la modul serios, inseamna sa cunosti metode si instrumentele de masurare pentru fiecare componenta a comunicarii integrate.
Cum poti spune, de pilda, ca organizarea unui eveniment, ca instrument al comunicarii de marketing, a avut succes, daca nu stii toate veleitatile pe care trebuie sa le aiba event marketing-ul sau event management-ul.
Iata cateva exemple din experienta in comunicare integrata pe care le-am trait:
- duminică, 2 noiembrie 2014 - DE CE FACEM MEREU PARTE DIN PLANURI CARE NU NE CONVIN
- luni, 24 septembrie 2012 - Cu cat dai morcovu, de marketing
La cursurile de comunicare integrata de marketing fac adesea referire la ce poate lipsi si ce nu poate lipsi dintr-o strategie de marketing pe termen mediu si lung.
Creativitatea in marketing fiind nemarginita, trebuie totusi sa existe niste filtre, baremuri si analize comparative fata de libertatea de a spune ca poti face sau ca nu poti face cu ce ai la indemana o comunicare integrata intr-un anume caz...