Optimum communication

5. Ponturi despre tehnici de distributie de materiale publicitare

Folositi aceste ponturi despre distributie de materiale publicitare atunci cand aveti nevoie, de pilda, de o strategie de distributie pliante sau flyere

Nimic nu se compara cu distributia de materiale/pliante publicitare (flyer sau leaflet, cum li se mai spune), la un anume nivel de dezvoltare al afacerii, daca acest lucru este bine facut. Eficienta este maxima, daca s-a facut o creatie publicitara valoroasa si la obiect, daca s-a facut o distributie de fluturasi (denumita si/sau drop-mail sau spread) in zona potrivita si la momentul potrivit. iata cateva sfaturi:
1. Nu alegeti cartierele neinteresante sau prea indepartate de locul interesului, daca afacerea/ oferta nu este suficient de atragatoare, ca sa determine deplasarea publicului tinta;
2. Nu cheltuiti banii pe stante scumpe, relizand fluturasi publicitari de tip "door hanger"/ agatat de clanta, daca nu suportati si cheltuielile distributiei la clanta fiecarei usi, farmecul unei asemnea distributii consta tocmai in avantajul de a nu putea fi aruncat in fata usii;
3. Nu va bucurati de obtinerea unor preturi foarte mici, lasand distributia pe mana unor persoane iresponsabile, carora nu le pasa daca vor mai distribui si a II-a oara pentru dumneavostra. Scopul unei agentii de publicitate este de a urmari cu profesionalism efectele si succesul unei campanii publicitare;
4. Daca distribuiti la intersectii mari, evitati-le pe acelea asezate in linie, deoarece riscati sa irositi 2 sau 3 fluturasi publicitari unei singure persoane;
5. Nu lasati joburile de distributie de fluturasi/pliante pe mana oricui si mai ales acelora care nu sunt legati prin contract de dumneavostra, deoarece puteti ajunge si la situatii in care sa fiti dati in judecata pentru anumite gafe. Legatura contractuala cu agentii de publicitate specializate in drop-mail, va scuteste de asemenea griji, transferandu-le responsabilitatea.

Daca vreti sa stiti ce succes au avut campaniile de distributie de fluturasi realizate de noi si de ce avem aceiasi clienti pentru distributia de pliante de ani de zile, va stam cu placere la dispozitie...


Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site