Optimum communication
Optimum Communication

Cursuri de ofertare

DE CE NOI TOTI CAUTAM OFERTE IREZISTIBILE?

SI CE POATE FACE UN CURS DE OFERTARE?

De ce atunci cand facem cereri de oferta suntem hotarati ca merita sa cerem macar de la trei ofertanti, iar atunci cand ni se cere o oferta, credem ca doar noua ni se va cere?

Ce facem cand cineva ne trimite o cerere de oferta?

Ne bucuram ca s-a-ntamplat si ne grabim s-o trimitem cat mai repede, ca sa fim perceputi ca modele de promptitudine, nu-i asa?

Pe cat pare de firesc acest comportament, pe atat de gresita este abordarea, pentru ca sansele de succes sunt de cele mai multe ori de maximum 5-10%.

Cum ar fi insa, daca l-ai face pe client sa uite de ofertele concurentilor?

Cum ar fi daca ai creste randamentul la 60 sau chiar 80% si, mai mult decat atat, l-ai trnsforma din prima, pe acest potential client, in promotorul tau?

Da, pentru ca "Pret e ceea ce platesti si valoare este ceea ce primesti", cum zicea Warren Buffett, iar noi ignoram de fapt ce este mai important, adica set-up-ul valorii, lucrul pe care-l vei invata, devenind astfel un furnizor permanent de "CEA MAI BUNA OFERTA", indiferent de afacerile pe care le vei face sau deja le faci.

Paradoxul acestui curs de ofertare unic in Romania, ca si al celor mai multe cursuri si training-uri pe care le-am lansat, este ca porneste de la premisa clientului ideal si, cel mai distractiv este ca toata lumea isi doreste clientul ideal, dar declara ca asa ceva nu mai exista demult.

Dar cum, dragii mei si dragele mele, EU ce sunt???

Da, EU CHIAR SUNT UNUL DINTRE CLIENTII IDEALI!!! Si te contrazic, insistand sa spun ca, atata vreme cat tu imi canti "prohodul", eu voi incerca sa exist si sa te conving ca sunt milioane de clienti ideali pe care ori nu i-ai gasit tu, ori nu i-ai facut sa te caute sau sa te descopere ori nu i-ai educat indeajuns, ca sa inteleaga ca tu esti ofertantul ideal?

Daca tu cauti SCHIMBAREA si doresti sa afli cum se face o oferta ideala pentru un client ideal, dar, prin aceasta incerci sa ascunzi ceva gunoi sub pres, atunci chiar nu mai este nimic de facut si nici acest curs de ofertare si nici chiar cel de vanzari experientiale nu te mai pot ajuta.

Pornind de la adevarul spus de Confucius: "Daca nu schimbi directia, s-ar putea sa te intorci mereu de unde ai plecat.", m-am gandit sa-ti creez o harta pentru orice tip de vanzare vrei sa finalizezi cu ocazia oricarei oferte, fie ca vrei sa stii cum se face ofertarea de servicii, fie ca vrei sa stii cum se face ofertarea de produse sau de consultanta, care este si mai greu de ofertat.

Pe langa mai multe metode de ofertare, fiecare cu specificul ei, acest curs trateaza atat elemente de marketing experiential, cat si metode de set-up al marketingului, astfel incat ofertarea sa fie una ideala.

NOTA: fiecare sesiune de curs se lanseaza in functie de numarul de inscrisi.

Investitia ta este de 120 EUR/ zi si cursul dureaza o zi.

DISCOUNT-uri SI OFERTE SPECIALE

5% discount pentru plata integral in avans.

Clientii fideli au 10% discount.

Bonus cate 20% pentru fiecare cursant platitor pe care-l aduci, asadar la 5 adusi, al 6-lea loc este gratis.

Astept sa-ti vad uimirea de pe chip, cand vei descoperi cati clienti ai fi castigat, daca ai fi aplicat strategiile, tacticile si cele 12 metode livrate de acest curs.



Formular inscriere cursuri


Etichete: cursuri de ofertare , cursuri de creativitate , cursuri de vanzari , vanzarea experientiala , vanzarea consultativa , scrisori de vanzari , specialisti in vanzari , consultanta in vanzari , vanzari de servicii , prezentari creative , Creativitate in marketing
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site