MARKETINGUL SCHIMBARII
Iata cateva articole despre schimbarea ca solutie, despre marketingul schimbarii, contracararea schimbarilor neplacute si recompensele pe care le vom avea, atunci cand invatam cum sa preluam noi schimbarea.
Charles Darwin parca, spunea ca: Niciodata cei mai puternici sau cei mai inteligenti dintr-o specie nu au fost cei care au supravietuit, ci doar cei mai receptivi la schimbare...
De aceea, eu cred ca, secretele cele mai bine pastrate ale specialistilor in marketing si vanzari sunt: parghiile, care te ajuta sa obtii rezultate mari cu eforturi mici, simtul oportunitatii de a schimba ceva si experientele de afaceri sau de viata, care, aplicate si decurgand din acestea, i-au propulsat la stadiul de a putea anticipa rezultatele fiecarei actiuni.
In aceasta consta, de fapt, valoarea oricarui lider sau expert si puterea lui de influenta.
Chiar daca imbatranirea este, pana la urma si ea tot schimbare, nu aceasta trebuie sa fie schimbarea pe care ne-o dorim, nu-i asa?
Voi face referire in continuare la exact acele schimbari, convenabile noua tuturor, tocmai pentru ca ne pot aduce cele mai placute recompense, fie ele materiale, spirituale sau de alta natura.
Si, pentru ca este in firea lucrurilor sa ne dorim ca schimbarea noastra sa fie mai ceva decat "schimbarea lor", exista aceasta tendinta de a marketiza influenta pe care am deprins s-o avem asupra celorlalti...
- miercuri, 27 ianuarie 2016 - 12 Motive pentru care vechiul MARKETING iti ingroapa visul
- vineri, 23 august 2013 - Marketingul schimbarii noastre
Este absolut categoric ca fiecare intelegem aproape altceva prin schimbare si, atunci cand schimbarile impuse de altii nu ne prea convin, respingem si managementul schimbarii, odata cu responsabilitatile care se impun.
Ori noi suntem patronati de doua mari "legi", numite "Legea drumului de minima rezistenta" si "Legea inertiei" .
Vom face referire si vom opera in continuare cu marketingul cauzelor, cu marketingul rumorii si celelalte veleitati moderne ale marketingului in general sau al marketingului serviciilor sau produselor, daca vrem sa ajungem la o pozitionare de marketing favorabila recompenselor despre care spuneam mai sus, ca ar fi de asteptat.
Insa derapajele economice la care s-a ajuns, n-ar fi fost atat de previzibile, daca am fi avut un dram de responsabilitate sociala in spatele fiecarei strategii de marketing sau de afaceri in general...
Si atunci care sa fie solutia? In speranta ca te-ar putea ajuta, te invit sa citesti articolele de mai sus si-ti poti alege informatiile care se potrivesc, atat afacerii, cat si brandului personal...
Ma poti gasi si pe Facebook > https://www.facebook.com/adrian.stavriu
Si te astept la cursuri, workshop-uri si seminarii
Adrian Stavriu
Emisiunea "Dialogurile cetatii" de la Gorj TV, despre ce aduce nou secolul generozitatii si al responsabilitatii, cum poate functiona marketingul rumorii si impactul actiunilor de responsabilitate sociala asupra afacerilor, cu Adrian Stavriu. Moderator Ovidiu Popescu